Beantwoord

E-mail account wachtwoord achterhalen

  • 29 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 147 keer bekeken

sinds 28-08-2018 ben ik aangesloten met KPN Totaal. alleen mis ik nog de informatie om een email accout aan te maken Emailadres van KPNMAIL heb ik al.
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 augustus 2018, 12:30

Goedemiddag Gekro, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het wachtwoord en SSID heb je nodig om gebruik te kunnen maken van je WiFi netwerk, niet per se voor een e-mailadres. Je hebt dus wel een toegekend KPN mailadres die bij jou bekend is? In dat geval kan je thuis, verbonden met je KPN netwerk, je wachtwoord instellen via https://email.kpn.com/wachtwoord . Hiervoor heb je jouw klantnummer nodig, die je kan terugvinden op de bevestiging en in MijnKPN.

Lukt dit niet kan je inloggen met je KPN ID (inloggegevens van MijnKPN) op email.kpn.com, selecteer het mailadres waar je het wachtwoord van wil wijzigen.

Wil je laten weten of je er op deze manier uitgekomen bent? Via MijnKPN kan je ook nieuwe e-mailadressen aanmaken!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Als je inlogt op MijnKPN (https://mijn.kpn.com/) dan krijg je een scherm voor je met al je producten bij KPN, klik op 'Thuis' en dan in het navigatiebalkje op instellingen, in het middelste blok staat een linkje met 'E-mailaccount toevoegen'

Zie ook:
- https://www.kpn.com/faq/9182
maar ik heb wel een wachtwoord nodig om een email accout in te kunnen stellen.
bij email accout toevoegen kan men een nieuw email ADRES toevoegen. Ik kan tot nu niet emailen via KPN. Ik doe dit via en Microsoft en/of Ziggo account.
Reputatie 5
Badge +6
Ik snap je vraag dan niet helemaal, sorry.
Je bedoeld dus dat je een KPN email-adres hebt en daar NIET mee kunt mailen? Als het goed is heb je al je inlogcode's op een kaart meegekregen voor dat email-adres, op dezelfde kaart waar ook jou SSID en WPA wachtwoorden staan.
ik heb dus wel een emailadres gekregen maar verder niets
De SSID en WPA wachtwoord heb ik van de monteur gekregen en het instellen van mijn account om te kunnen emailen deed hij niet. De rest zou ik krijgen zodra hij zijn werk afgemeld had. Nog niets ontvangen
SSID en wachtwoord staan op een kaartje achterop het Experia Box
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Gekro, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het wachtwoord en SSID heb je nodig om gebruik te kunnen maken van je WiFi netwerk, niet per se voor een e-mailadres. Je hebt dus wel een toegekend KPN mailadres die bij jou bekend is? In dat geval kan je thuis, verbonden met je KPN netwerk, je wachtwoord instellen via https://email.kpn.com/wachtwoord . Hiervoor heb je jouw klantnummer nodig, die je kan terugvinden op de bevestiging en in MijnKPN.

Lukt dit niet kan je inloggen met je KPN ID (inloggegevens van MijnKPN) op email.kpn.com, selecteer het mailadres waar je het wachtwoord van wil wijzigen.

Wil je laten weten of je er op deze manier uitgekomen bent? Via MijnKPN kan je ook nieuwe e-mailadressen aanmaken!
Uiteindelijk via de helpdesk erop gewezen dat ik mijn wachtwoord daar kon instellen. Daarna via outlook alles ingesteld. Bij Ziggo kreeg al deze info via een brief toegezonden, nu moest ik maar afwachten. Zie net op de kopiebon van verrichtte werkzaamheden en daar staat internet en email op en is afgevinkt. Niet dus, maar eind goed al goed.

Reageer