Beantwoord

E-mail ADRES aanmaken

  • 9 March 2019
  • 7 reacties
  • 7494 keer bekeken

Ik wil graag een alias aanmaken bij een bestaand email account. Een email ADRES dus.
Dit staat er op de KPN site.

Een @kpnmail.nl adres aanmaken

  1. Log in op Mijn KPN met je KPN-ID
  2. Ga naar 'Instellingen' onder 'Thuis'
  3. Selecteer de optie 'E-mailaccount toevoegen'
Lees even goed: om een adres aan te maken moet ik een account toevoegen?
Is toch echt wat anders. Dus: hoe moet ik een ADRES aanmaken? Zeg het maar.
icon

Beste antwoord door wjb 10 March 2019, 14:03

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @bob7ster
het kan ook zijn dat het gewoon fout in regel 3 staat en dat er bedoelt wordt adres i.p.v. account.
Heb je de aanmaak van de alias al geprobeerd door te zetten en wat krijg je dan te zien als je het doet op de door KPN beschreven wijze?
Reputatie 7
Badge +21
Het is inderdaad wat verwarrend.

Op de plek die @bob7ster aangeeft kan je de email accounts beheren (aanmaken/verwijderen)

Om binnen de accounts nog extra adressen (aliassen) aan te maken ga je naar KPN e-mail instellingen
Als je daar inlogt met je KPN-ID zie de aanwezige accounts en maak je daar binnen adressen aan.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @bob7ster. Welkom op het forum. Heb je op deze pagina gekeken hoe je een alias toevoegt aan een e-mailaccount? Als je iets verder naar onderen scrolt zie je onder "Een ander e-mailadres aanmaken of verwijderen" een uitleg hoe je een alias kan aanmaken. Laat je ons weten of het is gelukt? We horen graag van je!
Hallo @bob7ster ,
kijk hier maar eens:
https://www.kpn.com/faq/9182/related/1/session/L2F2LzQvdGltZS8xNTUyMjE2NTQyL2dlbi8xNTUyMjE2NDY1L3NpZC9mVWN1bUI4TGxUM05BUW1oOUlURkM0TkVBdGlIUzhwSF94RmFLRVdJV3VDMkFkODVtZnRQRFpDMmFsMU9XX3hLY0t2V3pqeFdJTVB1UVpTWmwzWXZ3N3A3JTdFMnFyN3R4RXJTcGJ4Ymp1NjhPemFwWkNTSU4wc09uZyUyMSUyMQ==
Reputatie 7
Login op http://email.kpn.com en selecteer het emailaccount waar je het emailadres aan toe wilt voegen.v


Klik vervolgens op de plus om een emailadres (alias) toe te voegen.

Reputatie 7
Badge +21
@bob7ster We horen graag van je of het gelukt is om een e-mailadres aan te maken. ☺️
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Mocht het nog niet gelukt zijn, dan weet je ons te vinden!

Reageer