Vraag

E-mail adres niet bruikbaar / e-mail heeft u niet bereikt

  • 13 February 2020
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik krijg vanaf december geregeld post (papieren) met nota,s en andere bijlages die ook naar  mijn e-mail adres zijn gestuurd maar dat de afzender dan te zien krijgt “Dat mijn e-mail adres niet bruikbaar is / of de mail niet bezorgbaar / e-mail heeft u niet bereikt  !!

Terwijl ik wel alles binnenkrijg wat er verstuurd is (het gaat meestal om e-mails met bijlages)

ik heb dus kpnmail.nl  doorgezet naar Outlook op mijn pc

vraag: wat is hier aan de hand ??

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom Smrt, goede vraag! Dit klinkt zo op het eerste gezegd alsof de mensen die jou mailen een tijdelijke delivery failure te zien krijgen. Daarbij gaat het in eerste instantie mis maar lukt het op een later moment alsnog wel. Maar ik kan hier niet direct een duidelijk antwoord op geven zonder dat ik de volledige foutmelding zie die de afzenders krijgen. Inclusief alle cijfercodes etc.. wat er bij in staat. 

Hallo Erik

Bedankt voor jou reactie

Ik heb het vandaag op mijn werk getest door een collega een mail te laten sturen met een bijlage

en inderdaad gaf dit na een 15 sec een foutmelding op zijn tel. dat de mail niet kon worden bezorgd !

Eenmaal thuis heb ik dus wel weer alle test mailtjes ontvangen 

 

Ik heb hem ook een screenshot laten maken met deze meldingen …

Die kan ik toch beter niet in dit forum erbij doen toch ?

Kun jij eventueel een mail met bijlage naar mij sturen , dan kun jij gelijk zien wat er gebeurt  ??

Reputatie 7
Badge +30

Als er mailadressen in het screenshot staan, dan kun je hem inderdaad hier beter niet plaatsen, tenzij je die onzichtbaar maakt. Maar, voor het gemak stuur ik je wel even een privébericht met daarin een mailadres. Je mag het screenshot daar naartoe mailen.

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de mail, Smrt. Ik zie in de foutmelding die je stuurde dat het probleem is dat er ‘outlook.com-’ wordt toegevoegd vooraan het mailadres, en dan bestaat het adres inderdaad niet. Waardoor de foutmelding wordt gegeven en de mail niet aankomt. Je gaf in je mail ook aan dat je contact hebt gehad en dat het zou komen omdat je een webversie van Outlook gebruikte. De foutmelding wijst daar wel op, hoewel ik niet kan verklaren hoe dat dan komt. Ik ben benieuwd hoe het gaat als je het hebt overgezet naar de reguliere versie van outlook.

Erik

Ik heb nu alle mappen omgezet naar de reguliere outlook

daar komt ook al mijn mail binnen

maar hoe kan ik nu de “outlook.com” versie uitschakelen verwijderen ?   omdat de mensen die mij mails sturen nog die melding krijgen dat er een conflict is met de outlook.com

Reputatie 7
Badge +30

Hmm, dat is vreemd. Welke outlook gebruik je nu, Smrt?