Beantwoord

E-mail adres veranderen

  • 6 May 2019
  • 4 reacties
  • 696 keer bekeken

ik wil graag mijn e-mail adres veranderen ivm inbreuk
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 May 2019, 21:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @jack ivon, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je graag je e-mailadres wil wijzigen, omdat er inbreuk op je privacy is geweest. Dat is akelig, en ik snap goed dat je dingen wil wijzigen hierdoor. Kan je aangeven op welke manier je het mailadres wil wijzigen? Want wijzigen kan alleen in de vorm van verwijderen, en verwijderen kan alleen als het niet je hoofd e-mailaccount is (het eerste mailadres die je hebt gekregen bij je KPN abonnement). Via MijnKPN kan je de mailadressen verwijderen.

In ieder geval kan je jouw wachtwoorden wijzigen, dat moet ook al een veilig gevoel geven! Ook dit kan via MijnKPN of via email.kpn.com (direct link naar je mailadressen en inlog met KPN ID).

Ik hoor graag of ik je nog ergens mee kan helpen!
Ja dat is het hem nou
Ik wil mijn hoofd email adres veranderen ,daar veel inbreuk op mijn mail adres is.
Jjullie kunnen dat ook nagaan via het checken van mijn email adres
Ggraag hoor ik meer
Reputatie 7
Badge +21
@jack ivon, wij kunnen jouw e-mailadres (inhoud) niet checken. Het wijzigen van je wachtwoord zou hier voldoende in moeten zijn! Het hoofd e-mailadres kan je niet laten wijzigen of verwijderen omdat dit gekoppeld is aan je klantnummer. Je kan ook een nieuw e-mailadres aanmaken (die er misschien op lijkt) en die in gebruik nemen.
Reputatie 7
Badge +7
Het wijzigen van je wachtwoord zou inderdaad meer dan voldoende moeten zijn. Let wel dat je overal waar je dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord combinatie gebruikt, je deze dient te veranderen om zeker te zijn.

Reageer