Beantwoord

E-mail adres verplaatsen naar ander account

  • 14 May 2021
  • 7 reacties
  • 66 keer bekeken

Graag wil ik een e-mail adres verplaatsen van het ene account naar het andere account, maar dat kan ik zelf niet doen, omdat ik hem dan moet verwijderen bij het ene account maar niet kan toevoegen bij het andere account. Graag support.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 16 May 2021, 20:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Cian, dit gaat jou zelf inderdaad niet lukken (mijn ook niet) maar ik kan hier hulptroepen voor inschakelen!

Zou je daarvoor  je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mailadres waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren en daar ook duidelijk bijzetten naar welke mailbox je hem graag verplaatst wilt hebben :slight_smile:

Hai @Maja_  dank voor je bericht. Ik heb het profiel ingevuld, alvast dank aan de hulptroepen voor het doorvoeren van de wijziging! 

Reputatie 7
Badge +20

Thanks @Cian!

Nog even een aanvullende vraag; zou je het klantnummer van het abonnement waar het te verplaatsen mailadres nu onder hangt, nog willen noteren in je profiel? Ik kan zelf niet achterhalen bij welk abonnement hij onder is gebracht en dat is wel noodzakelijk om dit aan te kunnen pakken :sweat_smile:

Hai @Maja_  dat had ik al ingevuld. Dit klantnummer staat op de factuur.

Reputatie 7
Badge +20

Excuus je hebt helemaal gelijk, als ik zoek op dit klantnummer kom ik wel bij dit mailadres uit, maar andersom zoeken (op het mailadres) levert géén gegevens voor hetzelfde klantnummer op gek genoeg, vandaar mijn verwarring!

De hulptroepen liepen in eerste instantie tegen hetzelfde probleem aan, maar het is tóch gelukt, je mailadres is bij deze verplaatst :blush:

 

Hallo @Maja_ , dankjewel, ik zie dat het inderdaad verplaatst is.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!