Beantwoord

E-mail adres verplaatsen naar ander ander klantnummer

  • 18 July 2019
  • 5 reacties
  • 160 keer bekeken

Goedemiddag.
Graag zou ik hetzelfde laten uitvoeren als Veldm/Veldm014.
Kunt u mij hier ook mee helpen ?
Ik heb het emailadres in mijn persoonlijke opmerkingen gezet en van het account waar hij op stond verwijderd.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 July 2019, 09:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Heb je ook al je naam, postcode/huisnummer en klantnummer(s) in je profiel gezet? Dan kan een KPN moderator direct aan de slag. Anders moet hij/zij daar eerst om vragen, wat meer tijd kost.
Alleen t klantnr waarvan hij verwijderd is in t persoonlijke vak met t betreffende emailadres + alle andere gegevens
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Weri1973, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Als ik het goed begrijp heb je inmiddels het e-mailadres, die je onder een ander klantnummer wil aanmaken, verwijderd en rest mij om de bewaring eraf te halen zodat je dat kan regelen.

Echter, als ik op het e-mailadres kijk zie ik hem nog gewoon actief staan. Het kan zijn dat je geprobeerd hebt deze te verwijderen, maar dat dat niet gelukt is. Dat komt omdat het een hoofd e-mailaccount betreft. Het hoofd e-mailaccount is het e-mailaccount die gekoppeld is aan jouw abonnement en die niet verwijderd of verplaatst kan worden. Alleen later aangemaakte mailaccounts en aliassen kunnen worden verwijderd en/of verplaatst.

Voor het mailadres die jij hebt ingevuld in je Forum profiel, kan ik dus helaas niks betekenen..
Goedemorgen Susan.
Ik heb het vanochtend via de chat geregeld en het is gelukt. Bedankt voor de moeite.
Reputatie 7
Badge +21
@Weri1973, ah ik keek alleen op e-mailadres ik heb niet gekeken naar welk klantnummer er al aan gekoppeld was. Fijn om te lezen en bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer