Beantwoord

E-mail adressen behouden

• 9 december 2018
  • 4 reacties
  • 210 keer bekeken

bij het opzeggen van de kpn abonnement zijn wij ook gelijk onze e mail adres kwijt in er een mogelijkheid om deze toch nog te behouden
icon

Beste antwoord door P.J.M. van der Vooren 9 december 2018, 15:30

Ja, dat kan. Je kunt een E-mail Only-abonnement van KPN nemen. Je behoudt dan je bestaande e-mailadressen. De kosten bedragen € 7,50 per maand.

Denk er wel aan het E-mail Only-abonnement af te sluiten wanneer je je KPN-internetabonnement opzegt. Indien dat abonnement eenmaal is opgeheven is het niet meer mogelijk om het aparte mailabonnement af te sluiten.

Piet.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Ja, dat kan. Je kunt een E-mail Only-abonnement van KPN nemen. Je behoudt dan je bestaande e-mailadressen. De kosten bedragen € 7,50 per maand.

Denk er wel aan het E-mail Only-abonnement af te sluiten wanneer je je KPN-internetabonnement opzegt. Indien dat abonnement eenmaal is opgeheven is het niet meer mogelijk om het aparte mailabonnement af te sluiten.

Piet.
Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag!
Nog even als toevoeging op het antwoord van @P.J.M. van der Vooren:
De mailadressen zullen na het afronden van de opzegging nog 1 maand bruikbaar zijn.
Het afsluiten van E-mail Only is nog tot 1,5 maand na afronding van de opzegging mogelijk.

Mocht je dat alsnog willen afsluiten, zou je dan je postcode, huisnummer en klantnummer in je profiel willen achterlaten? Een van de Moderators gaat je hier dan verder mee helpen!
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @0155046756. Welkom op het forum van KPN! Heb je al doorgegeven dat je het e-mail adres wil behouden? Mocht je dit nog niet gedaan hebben en alsnog willen dan horen we dat graag van je! Zoals Raymond. al aangeeft hebben we daar wel een aantal gegevens voor nodig. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Je kan hiervoor ook bellen met het nummer 0800 0402. We horen graag van je!
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer