Beantwoord

E-mail alias van een naar ander account zetten

  • 14 March 2019
  • 8 reacties
  • 343 keer bekeken

Beste,

Ik heb vandaag een nieuw account aangemaakt om daar een bestaand mail alias onder te zetten.
Het alias heb van het hoofd account verwijderd om deze opnieuw toe te voegen onder mijn nieuw account.

Nu geeft het systeem de volgende fout melding aan.

"De e-mailadressen konden niet opgeslagen worden. E-mailadres ***@hetnet.nl is niet beschikbaar."

Zou u mij hiermee kunnen helpen.

Admin: E-mailadres weggehaald ivm privacy
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 March 2019, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @arno.kruijsbergen ,

Bij het verwijderen van een e-mailadres of alias komt er automatisch een reservering op zodat dit adres niet direct weer aangemaakt kan worden. Na 3 maanden verdwijnt zo'n reservering ook weer automatisch.

Binnenkort reageert er hier een KPN moderator, die kan dat eerder voor je vrijgeven.

Zorg ervoor, dat een moderator direct aan de slag kan door je profiel aan te vullen met alle relevante gegevens (Naam, postcode, huisnummer, klantnr.). Deze gegevens zijn daar alleen in te zien door de moderators en jezelf. Zet in het veld "Persoonlijke opmerkingen" het betreffende alias emailadres.

Succes!

Edit:
Een advies: verwijder het email adres uit je bericht, het staat hier voor iedereen zichtbaar, dit is vragen om Spam.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @arno.kruijsbergen, welkom! Ik zie dat Ruud je al van veel informatie heeft voorzien! Wil je reageren op het privébericht wat je van me krijgt? Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @arno.kruijsbergen, bedankt voor je snelle reactie! Ik heb de reservering eraf gehaald dus je kunt het betreffende e-mailadres nu koppelen. Laat je nog even weten of het gelukt is?
Beste Marcia,
Ik zag je reactie hier op de verplaatsing.
Kan jij me helpen om dit ook sneller te regelen dan de 3 maanden.
wil namelijk oa onze dochters alias loskoppelen van onze zoon.

Ik hoor graag van je.

MvGr,
Axel
Reputatie 7
Badge +25
Beste Marcia,
Ik zag je reactie hier op de verplaatsing.
Kan jij me helpen om dit ook sneller te regelen dan de 3 maanden.
wil namelijk oa onze dochters alias loskoppelen van onze zoon.

Ik hoor graag van je.

MvGr,
Axel

Hi @AxelHartman. Ik ben Marcia niet, maar ik help je hier natuurlijk graag bij. Je hebt de aliassen nog niet verwijderd denk ik? Want dan kan ik 'm gewoon verplaatsen i.p.v. verwijderen en opnieuw aanmaken.

Stuur je me een privébericht met de details? Dus even noteren welke alias onder welke e-mailbox moet komen te hangen.

Ik hoor graag van je!

Beste Marcia,
Ik zag je reactie hier op de verplaatsing.
Kan jij me helpen om dit ook sneller te regelen dan de 3 maanden.
wil namelijk oa onze dochters alias loskoppelen van onze zoon.

Ik hoor graag van je.

MvGr,
Axel
Hi @AxelHartman. Ik ben Marcia niet, maar ik help je hier natuurlijk graag bij. Je hebt de aliassen nog niet verwijderd denk ik? Want dan kan ik 'm gewoon verplaatsen i.p.v. verwijderen en opnieuw aanmaken.

Stuur je me een privébericht met de details? Dus even noteren welke alias onder welke e-mailbox moet komen te hangen.

Ik hoor graag van je!

Hallo Paul,

Heb je een privebericht gestuurd.

MvGr,
Axel
Reputatie 7
Badge +25
De reserveringen zijn eraf gehaald @AxelHartman. Ik hoor graag of het allemaal lukt. 🙂
Reputatie 7
Badge +25
Om het hier nog even te melden: n.a.v. privéberichten zijn de betreffende aliassen op de juiste plek beland. 🙂