Beantwoord

e-mail alias wijzigen in een nieuw e-mailaccount

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik heb twee aliassen in gebruik die eindigen op ...@onsbrabantnet.nl en die zou ik willen wijzigen in twee nieuwe e-mailaccounts. Deze twee aliassen hangen nu aan één @kpnmail.nl account, maar dat geeft problemen met het uit elkaar houden van de e-mails. Mijn plan is om eerst twee nieuwe ...@kpnmail accounts te maken, daarna alle mails van de beide alias-adressen te verplaatsen naar deze nieuwe accounts, daarna de ‘oude’ @onsbrabantnet.nl aliassen te verwijderen, en daarna elk nieuwe @kpnmail account te voorzien van een alias die de exacte @onsbrabantnet.nl benaming heeft als voorheen.

Vraag 1: gaat dit werken?

Vraag 2: kan ik nadien alle verplaatste e-mails weer verplaatsen van @kpnmail.nl postbus naar de @onsbrabantnet.nl postbus?

Hans

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 16 April 2021, 09:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @HaVo, je kunt inderdaad zelf KPN e-mailboxen aanmaken. Als je die dan hebt aangemaakt, kan ik voor je de reeds bestaande aliassen gaan verplaatsen naar de juiste mailboxen. De onsbrabant adressen worden dan onder de nieuw aangemaakte KPN e-mailboxen geplaatst. Verplaatsen is minder werk dan eerst mails veilig stellen, daarna verwijderen en dan weer aanmaken. 

Dus als jij de nieuwe emailboxen aanmaak en jouw profiel invult, ga ik daarna voor je aan de slag. Geef bij Persoonlijke opmerking aan welke aliassen je verplaatst wil hebben en naar welke nieuw aangemaakte boxen deze mogen. 

Dag Jeroen, helemaal top. Ik heb je een PM gestuurd.

Groet, Hans

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @HaVo, jouw verzoeken heb ik uitgevoerd naar aanleiding van jouw PM.