Beantwoord

E-mail automatisch doorsturen stopzetten

  • 15 July 2019
  • 5 reacties
  • 616 keer bekeken

Ik heb inmiddels het kruisje te bestemder plaatse verwijderd, doch de e-mails blijven doorgestuurd worden.
Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door RBxx 15 July 2019, 19:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Je hebt dit aangepast in de instellingen van Webmail? Ook rechtsonder op Opslaan geklikt?
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @H.N.M. Verhaar, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je het automatisch doorsturen van e-mails wil stopzetten. Dat kan heel gemakkelijk, via webmail. Echter, ben ik ook benieuwd of je het opgeslagen hebt. Want als je het hebt opgeslagen, zou het direct in moeten gaan! Kan je dit nog even controleren en laten weten?

Als je de wijziging wel opgeslagen hebt dan gaan we verder zoeken! Dan zou ik graag willen weten of je inderdaad webmail gebruikt of dat je op een ander e-mailprogramma hebt ingesteld.
Reputatie 7
Badge +21
@H.N.M. Verhaar, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan je aangeven of je jouw antwoord hebt gevonden? Zo niet, dan hoor ik het graag!
Ja, ik heb het probleem opgelost. Ik vroeg me af waarom het woord opslaan op zo'n ongelukkige plaats staat, Ver verwijderd van de overige tekst rechtsonder in het scherm. Dat zie je over het hoofd.
Reputatie 7
Badge +21
@H.N.M. Verhaar, top! Ja ze staan soms op de vreemdste plekken. Niet alleen bij KPN! Maar fijn dat je het gevonden hebt en het voor jou opgelost is 😉

Reageer