Beantwoord

e-mail behouden bij overstappen naar andere provider

  • 1 October 2020
  • 14 reacties
  • 808 keer bekeken

Kan ik mijn hetnet email adres behouden als ik overstap naar Ziggo?
 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 1 October 2020, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hallo @Tonvb dan kun je aan KPN vragen je account om te zetten naar email-only, dat kost een X bedrag per maand.

 

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Tonvb. Jammer dat je overweegt ons (KPN) in te ruilen voor Ziggo. Mocht het echt zo ver komen kun je  jouw email adressen behouden door een e-mail only abonnement af te sluiten voor €7,50 per maand. Het huidige internet en tv abonnement wordt dan gewijzigd naar e-mail only.

Hoe zet je dat dan om?

Reputatie 7
Badge +19

Je abonnement laten omzetten naar een e-mail only abonnement kan via de klantenservice. Zij zijn te bereiken via het gratis nummer 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +24

Overstappen naar Ziggo en dan bij KPN 7,50 blijven betalen. Je moet het maar willen...

Lijkt me geen oplossing. Maar planet.nl account is een microsoft account. Of begrijp ik het nu niet?

Reputatie 7
Badge +21

…. Of begrijp ik het nu niet?

Inderdaad @Omaatjelief dat begrijp je dus niet.  planet.nl is al jaren geleden opgenomen in KPN.

Oke. En wat ik bedoelde was: Kan ik overstappen naar een andere provider en dit emailaccount behouden. Ik begrijp nu dat dit alleen kan als je 7,50 per maand gaat betalen. Dat ga ik dus niet doen.

Ik ga wel op zoek naar een provider die betere service verleent. 

Ben al tientallen jaren bij KPN vanwege de goede service. Nu laten ze me zodanig in de steek dat ik ga shoppen..

Ik begrijp alleen nog steeds niet dat er op mijn instellingen pagina staat bij mijn emailaccount planet.nl een Microsoft account. Of heb ik nu een bij KPN en een bij Microsoft?

Reputatie 7
Badge +24

Planet.nl is altijd van KPN en kan je niet meer gebruiken als je ... stopt met betalen aan KPN 😉 eigenlijk heel logisch toch?

Ja dat is inderdaad llogisch.

Dank voor de reactie.

Reputatie 7
Badge +21

Oke. En wat ik bedoelde was: Kan ik overstappen naar een andere provider en dit emailaccount behouden. Ik begrijp nu dat dit alleen kan als je 7,50 per maand gaat betalen. Dat ga ik dus niet doen.

Ik begrijp alleen nog steeds niet dat er op mijn instellingen pagina staat bij mijn emailaccount planet.nl een Microsoft account. Of heb ik nu een bij KPN en een bij Microsoft?

Bedenk wel dat KPN één van de weinige providers is (zoniet de enige) die het behoud van e-mail adressen aanbied. 

Ik denk dat je een Microsoft account hebt aangemaakt voor jouw Windows PC en daar een planet.nl adres voor hebt gebruikt. Voor contact met jou gebruikt Microsoft dan dat adres. Bijvoorbeeld bij wijzigingen van gebruiksvoorwaarden, maar ook bij accountverificatie igv wachtwoordproblemen.

Hartelijk dank voor de uitleg.

Kan gmail niet openen. Volgens google is dit account hersteld, maar krijg melding dat account gesynchroniseerd moet worden. Kan iemand mij vertellen hoe je dat doet?

Heb ook extra planet.nl account. Kan dit ook niet synchroniseren. Kan iemand dit mij misschien uitleggen.