Beantwoord

E-mail berichten kunnen niet worden ontvangen?

  • 13 April 2021
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Geachte mevrouw/ meneer,  Uw aandacht voor het volgende probleem, te weten: Bij het versturen van een e-mail bericht aan: **********@kpnplanet.nl krijg ik na enkele momenten dat deze mail niet bestelbaar is? Ontvangen van het genoemde mail adres komt normaal bij mij binnen. Het versturen naar andere mailadressen verloopt normaal. Weet u de reden waarom ik geen mails kan sturen naar het genoemde adres? Wij hebben contact opgenomen met uw helpdesk, maar die konden ons niet helpen!

Graag uw reactie, in afwachting hiervan verblijf ik met vriendelijke groet, S.F. de Vries,

******@visn.nl

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 14 April 2021, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @Simon0707! Leuk dat je ons gevonden hebt. :smile:  Als je vanaf jouw @visn.nl e-mailadres een mail verstuurd naar een @kpnplanet.nl e-mailadres, krijg je deze mail dus teruggestuurd, omdat deze niet bezorgd kan worden. Kan je hieronder een screenshot plaatsen van de melding die je krijgt? Het kan zijn dat jouw e-mailadres of de inhoud van jouw e-mail gezien wordt als spam waardoor deze tegen gehouden wordt. Ik ben daarom erg benieuwd naar de melding die je krijgt.