Beantwoord

E-mail blokkeren in KPN webmail

  • 4 March 2019
  • 7 reacties
  • 2625 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb K.P.N. webmail : Als ik daar een mail wil blokkeren (bitcoin) staat hij er de volgende dag weer in mijn In mailbox. Hoe kan ik deze mail:s echt blokkeren. Heb win 10.
Gr Jean

Admin: Bericht afgesplitst van Privénummer op Samsung telefoon blokkeren | KPN Community
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 March 2019, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Bowie95. Wat vervelend het niet lukt om deze e-mails te blokkeren. Als je naar "Instellingen"gaat en daarna naar "Geblokkeerde afzenders" kan je een afzender blokkeren. (Zie afbeelding)

Reputatie 1
Beste Vikash,
Ik heb alles geprobeerd maar kan geen Geblokkeerde Afzenders vinden in Instellingen. Ik heb systeem, Pers Instellingen, zoeken, toegangkelijkheid, privacy, internet, geprobeerd in Instellingen maar kan in al deze geen geblokkeerde afzenders vinden. Jammer.
Ik zoek dus via het wieltje : instellingen: en dan krijg ik 13 instellingen en deze heb ik allemaal doorzocht, maar niets gevonden over blokkades.
Met dank Jean
Reputatie 7
Badge +21
Het klopt dat deze optie niet onder het tandwieltje staat. Als je op "Instellingen" (rechtsbovenin) klikt, krijg je deze optie wel te zien.

Reputatie 1
Het klopt dat deze optie niet onder het tandwieltje staat. Als je op "Instellingen" (rechtsbovenin) klikt, krijg je deze optie wel te zien.

Reputatie 1
Beste Vikach,
Alles klopt nu : ik zat bij de verkeerde Instellingen, nu Rechts boven en je komt er vanzelf uit.
Bedankt voor de snelle reactie van U.
Groetjes Jean

Het klopt dat deze optie niet onder het tandwieltje staat. Als je op "Instellingen" (rechtsbovenin) klikt, krijg je deze optie wel te zien.

Hallo Bowie. Het is ook mogelijk om de KPN email filter te gebruiken (staat onder "instellingen"). Daar kan alle emails worden verwijderd waar het woord "bitcoin" voorkomt in afzender, titel of in de email zelf. Het is wel drastisch.
Reputatie 4
Badge +2
Hallo Bowie. Het is ook mogelijk om de KPN email filter te gebruiken (staat onder "instellingen"). Daar kan alle emails worden verwijderd waar het woord "bitcoin" voorkomt in afzender, titel of in de email zelf. Het is wel drastisch.
Zou verwachten dat mail over bitcoin door het kpn spamfilter wordt weggefilterd!