Beantwoord

e-mail deactivatie opheffen

  • 13 November 2019
  • 6 reacties
  • 243 keer bekeken

Ik heb geprobeerd een emailaccount en een alias te maken en de mailadressen door elkaar gehaald. Dacht toen: ik wis alles en begin opnieuw. Wist toen (nog) niet dat die e-mailadressen dan voorlopig niet meer te gebruiken zouden zijn. Ik lees in het forum dat KPN-medewerkers de deactivatie op kunnen heffen. Wilt u dat a.u.b. voor mijn gedeactiveerde adressen doen? Bij voorbaat hartelijk dank.

Vr. gr.   Filius

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 November 2019, 16:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @filius 

Kun je in jouw profiel ln het veld opmerkingen aangeven om welke e-mailadressen het gaat? 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hey Filius, welkom! Dit hadden we even gemist. Ik zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld, dank daarvoor. Aan de hand daarvan zie ik binnen jouw account geen gereserveerde mailadressen (meer). Mocht je toch nog tegen issues aanlopen, geef dan inderdaad even in je profiel aan om welk adres het gaat. 

 

Dank, Noordzee, voor de reactie :)

Ik heb de adressen in mijn profiel gezet

Sorry, de adressen staan in het profiel van Filius , niet in die van Filia. 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @filius! Ik heb van de drie mailadressen die je noemde en die je niet actief in gebruik hebt de reservering verwijderd. Als het goed is zou je ze nu weer opnieuw kunnen aanmaken zoals je wilt.

Reputatie 7
Badge +28

@filius 

 

Is het allemaal gelukt?