Beantwoord

e.mail die ik verstuur ,wordt niet ontvangen .

  • 30 July 2019
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Sinds een week krijgen mensen die e.mails niet binnen die ik verstuur via Applemail. Ik krijg geen foutmeldingen. Verstuur ik via de server en webmail, dan gaat het wel goed. Ook als ik mijn gmail adres gebruik, gaat het goed, Aan de instellingen op mijn mac is niet gewijzigd. KPN kan geen oplossing geven. Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 August 2019, 09:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @EB19H, Goed dat je aangeeft dat het mailen via je AppleMail niet helemaal soepel verloopt. Zou je de instellingen op deze pagina willen controleren en waar nodig willen aanpassen? Hopelijk gaat het daarna wel weer goed.
Reputatie 7
Badge +19
@EB19H, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hallo Marina,
Net als de vorige keer dat het gebeurde, is het probleem ook deze keer weer verdwenen, zonder dat ik iets aan de instellingen heb gedaan.
KPN is , net als de vorige keer, in de straat aan het werk met het netwerk. De werklui zeggen dat het er niet mee te maken kan hebben, maar het is wel opvallend dat nu ze weg zijn , de mail het weer doet. :-)
Voor nu lijkt het dus opgelost.

Reageer