Beantwoord

E-mail fout bij verzenden en ontvangen

  • 14 June 2021
  • 4 reacties
  • 289 keer bekeken

Ik kan vanaf 6-6-2021 geen mail verzenden en ontvangen.

Mail adres is:
***@kpnmail.nl

Volgende fout meldingen:

Aanmelden bij server voor inkomende e-mailberichten (IMAP): De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Test-e-mailbericht verzenden: Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de SMTP-server voor uitgaande berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Poging om account te herstellen:
mislukt versleutelde verbinding
bij niet versleutelde verbinding vraag of email goed is geschreven. Dit was goed.


Graag advies om deze fout te herstellen.

Groet:
Jan-Willem Selen

 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jan-Willem Selen 14 June 2021, 13:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

is nu opgelost

Reputatie 7
Badge +30

Welkom @Jan-Willem Selen! Jammer dat je al enige dagen problemen had met de mail. Wel goed om te horen dat het probleem nu opgelost is. Wat was de oplossing?

Om een of andere reden heb ik met een ander systeem of iemand anders mijn e-mail proberen te openen.

KPN heeft hier door mijn wachtwoord geblokkeerd. Na het testen van een nieuw wachtwoord door mij was de verbinding plotsweer hersteld.

Hier na kreeg ik ook een mail van KPN dat mijn wachtwoord is geblokkeerd en dat ik mijn wachtwoord moet wijziging.

DEZE MAIL KWAM DUS NIET BIJ MIJ BINNEN. DIT IS NIET HANDIG. ADVIES IS OM DIT NAAR EEN ALTERNATIEF ADRES TE STUREN.

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor het delen van wat er aan de hand was, en hoe je dit opgelost hebt. Goed punt wat betreft de mail. Alleen hebben wij niet van alle klanten een alternatief e-mailadres. Het is daarom helaas niet haalbaar om dit op andere manier te doen.