Beantwoord

E-mail gestuurd naar @planet.nl

  • 28 October 2019
  • 3 reacties
  • 347 keer bekeken

Voorheen had ik een e-mailadres eindigend op @planet.nl, dit is @kpnmail.nl geworden. Worden berichten verstuurd naar mijn e-mailadres @planet.nl automatisch doorgestuurd? Ik denk dat ik namelijk berichten mis!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 30 October 2019, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@MarWel E-mailadressen eindigend op @planet.nl en @kpnmail.nl zijn twee aparte e-mailadressen. E-mail dat naar het Planet--e-mailadres wordt gestuurd, wordt dus niet automatisch doorgestuurd naar het kpnmail-adres. Behalve als je dat zelf hebt ingesteld.

Ik vermoed overigens dat je Planet-e-mailadres nog gewoon actief is, en dat de gemiste mailtjes daar terecht komen. Kijk eens in Mijn KPN welke e-mailadressen je hebt.

Piet.

Reputatie 7

Hoi @MarWel, welkom op het forum. Het kan zijn dat het Planet adres een alias is van het kpnmail adres, toen de naam van Planet verderging onder KPN zijn alle Planet e-mailadressen meegenomen op die manier. Een alias is als het ware een doorgeschakeld telefoonnummer, de mail die naar een alias wordt gestuurd komt binnen op het hoofdmailadres. Wat Piet hierboven aangeeft is ook mogelijk, maar dat hoeft niet het geval te zijn. In de MijnKPN kan je zien hoe de e-mailadressen en eventuele aliassen precies zijn opgebouwd.

Als het in de MijnKPN niet is gelukt kan ik het natuurlijk ook voor je nakijken, zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van de postcode en huisnummer en zowel het kpnmail en Planet e-mailadres (bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Als je daarna hieronder reageert kan ik met je meekijken. 

Reputatie 7

Hoi @MarWel, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik nog met je mee kan kijken weet je me te vinden.