Beantwoord

E-mail instellen lukt niet

  • 7 February 2020
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Zelfde probleem hier. account verwijderd en opnieuw ingesteld met de gegevens van de KPNsite. ( dus met IMAP en SMTP), niets... wachtwoord aangepast maar steeds nog de melding en geen mail...HELP!

 

Kan op de site geen gewoon nr vinden om de helpdesk te bellen (ben ik nou ouderwets?). Bij alles wat ik doe kom ik weer in de gewone vragen terecht…

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je reactie aangemaakt

icon

Beste antwoord door Tycha 7 February 2020, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

@annemieke1979

Klantenservice bel 0800 0402

Zie ook https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/geen-e-mail-ontvangen-of-versturen.htm

 

En deze https://forum.kpn.com/e-mail-10/kpn-pop-mail-instellen-in-w10-mail-app-488007

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @annemieke1979, van harte welkom op het KPN forum. Niet fijn dat je er niet uit komt met het instellen van je e-mailadres. 

Ben je verder gekomen met alle informatie die @Tycha je gegeven heeft? Ik hoor graag of het is gelukt, laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.

Allen, dank. Gebeld en scheen een bug op de lijn te zitten. Van het weekend gaan we nieuwe poging wagen om te installeren!

Reputatie 7

Gebeld en scheen een bug op de lijn te zitten.

Wat voor een bug zou dat nu toch kunnen zijn?

Ik kan me hier echt geen enkele voorstelling van maken en ik ben dan ook bang dat dit een antwoord was om weer van je af te zijn.

Plaats eens screenshots van de instellingen die je gebruikt bij het opzetten van jouw e-mailaccount. Wel even het deel van jouw e-mailadres voor de @ wegpoetsen.

Wel mailprogramma gebruik je?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @annemieke1979, ik kan me dit ook niet helemaal voorstellen om eerlijk te zijn! Is het inmiddels gelukt? Zo niet, plaats inderdaad gerust eens screenshots. We helpen je graag! 

Ben weer back in bussines!!!

Reputatie 7
Badge +25

Ben weer back in bussines!!!

Top! Als er nog eens vragen zijn ben je welkom hier.