Beantwoord

E-mail instellen op iPad lukt niet

  • 31 March 2019
  • 1 reactie
  • 188 keer bekeken

Ad Manders:
Wil op dit moment een email app op mijn iPad plaatsen. Heb speciaal een nieuwe gekocht boven de iOS 10. Ben nu al 2 maanden bezig om dit voor elkaar te krijgen. De mails die ik ontvang komen alle van Gmail. Mijn originele contacten komen hierop niet door. Alleen de contacten die op de iPad staan kunnen alleen mijn gestuurde mail beantwoorden door de mail DOOR te STUREN. Een zelf geschreven mail door mijn contact komt alleen op mijn pc aan via ****@onsbrabantnet.nl aan. Ga binnen enkele weken voor 5 maanden naar het buitenland (Fr.). U zult begrijpen dat dit mail gedoe eindelijk zal werken. Hopelijk kan iemand mij helpen. Moet ik een nieuw mailcontact aanleggen via onsbrabantnet.nl HELP AUB. Ben sinds kort 4 maanden geleden overgestapt naar KPN. Op mijn PC is dat totaal geen probleem geweest. Maar de iPad denkt daar anders over. Dus wie helpt mij. Via een telefonisch kontakt.... nou liever een real contact.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 April 2019, 14:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @ad manders, Ik begrijp dat het mailen via de iPad nog niet fantastisch werkt. Welke e-mailapp wil je gebruiken? Op deze pagina kun je jouw iPad selecteren, vervolgens kies je >''Email >''Handmatig instellen'. Hopelijk lukt het dan om te mailen via de iPad. Mocht dit niet werken en je wilt het nog steeds telefonisch bespreken, dan kun je het beste contact opnemen met 0800-0402 optie 2 🙂

Reageer