Beantwoord

E-mail instellen op iPhone werkt niet

• 20 juni 2018
  • 29 reacties
  • 1497 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Momenteel blokkeren wij per dienst. Misbruik van Authenticatd SMTP, zoals in dit geval, zrogt voor een blokkade hierop. Misbruik via webmail zorg voor een blokkade op webmail. Bij misbruik vanaf de aansluiting blokkeren wij de aansluiting en/of blacklisten wij het IP, afhankelijk van het type misbruik.

Waarschijnlijk heb je authenticated SMTP niet eerder gebruikt, waardoor de blokkade niet eerder was opgevallen.

gezien je ten tijde van de mail ook meteen het wachtwoord hebt aangepast zal het misbruik binnen de perken gebleven zijn, daar wij geen antwoord hebben gehad waren wij hier echter niet van op de hoogte en is de blokkade blijven staan.
Hoe dan ook, ik ben blij dat het nu correct lijkt te werken.
Dank aan iedereen die meegedacht heeft!!
Reputatie 7
Badge +30
Yes. Jij bedankt voor je terugkoppeling. Naar mijn idee zijn dit precies de dingen waar het forum voor is: Iets wat complexere problemen waarbij snel door verschillende mensen gereageerd kan worden.

Veel plezier met emailen!

Robin
Reputatie 7
Badge +14
Yes. Jij bedankt voor je terugkoppeling. Naar mijn idee zijn dit precies de dingen waar het forum voor is: Iets wat complexere problemen waarbij snel door verschillende mensen gereageerd kan worden.

Veel plezier met emailen!

Robin
Daar sluit ik mij volledig bij aan. In jouw geval Pjotross, was het wel een heel uniek probleem (Misbruik van Authenticatd SMTP). Veel plezier met mail binnen en buiten huis 😃 Ik sluit het topic.

Reageer