Beantwoord

E-mail instellen op nieuwe PC

  • 27 July 2019
  • 2 reacties
  • 155 keer bekeken

Goede avond.
Wij moeten nieuwe pc gaan installeren nu is mijn vraag We hebben mail onsbrabantnet.nl dat is gekoppeld via kpn na overstap.
Als we dit gaan installeren op nieuwe pc moeten we dan met kpn gegevens inloggen ,
Account gegevens staat onsbrabantnet, ????
Dit heeft monteur hier thuis gedaan,,
Heb alle gegevens van kpn. Maar van onsbrabantnet niet meer dat wachtwoord ons account weet ik echt niet meer .
Monteur heeft alles achtergelaten pincode kpn webmail mijn kpn enz
Maar niets hierover .
Hoe moeten we te werk nu ???
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 July 2019, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Anjaver, welkom op ons forum.

De @onsbrabantnet adressen worden na de overstap bij KPN als alias aangemaakt onder 1 van onze adressen, dat is bij jou ook het geval. Dat houdt inderdaad in dat je bij de inloggegevens de KPN gegevens hoort te gebruiken. Ik kan ook specifiek voor je nakijken welk gebruikersnaam dit hoort te zijn naast de reguliere instellingen (iets naar beneden scrollen) die je hoort in te voeren.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Anja, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.