Beantwoord

E-mail-instellingen

• 16 september 2015
  • 9 reacties
  • 498 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Heeft iemand de juiste instelling voor een Xperia Z3 om mail te ontvangen en te verzenden. De oplossingen die op het forum staan werken bij mij niet. Instellingen gaan terug naar de oude waarde of ik kan geen verbinding maken met de server.

icon

Beste antwoord door beerzwaan 20 september 2015, 13:34

Hallo Koen en Robin,

Opnieuw gezocht via google voor de instellingen en op beide telfoons werkt het nu. Bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelike groet,

Beerzwaan

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Voor wat voor emailadres?

Robin
Reputatie 1
Badge +1
Hallo robin,

Van kpn.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

De SMTP instellingen vind je hier: http://forum.kpn.com/t5/E-mail/Overal-mail-versturen-nu-mogelijk-Authenticated-smtp-server/td-p/348101

Dit zijn de IMAP instellingen: Inkomende server:
imap.kpnmail.nl
SSL aanvinken
SSL/TLS poort 993
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Robin
Reputatie 1
Badge +1
Hallo Robin,

Ook deze instellingen had ik gevonden en werken niet op mijn telefoon. Bedankt voor je hulp.

Beerzwaan

Reputatie 7
Badge +30

beerzwaan schreef op 17 sep '15 20:18 u

Hallo Robin,

Ook deze instellingen had ik gevonden en werken niet op mijn telefoon. Bedankt voor je hulp.

Beerzwaan

[/quote]
[/quote]
Werkt inkomend of uitgaand niet? Want ik ken genoeg mensen die deze instellingen gebruiken, zelfs bij andere providers.

Robin

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Beerzwaan,

Lastig dat het niet lukt om je e-mail account goed ingesteld te krijgen op je Sony Xperia Z3!

Werkt het e-mail account in kwestie wel op andere (mobiele) apparaten? Ik ben net zoals Robin ook benieuwd of je geen mail kunt ontvangen, of geen mail kunt verzenden! Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 1
Badge +1
Hallo Koen en Robin,

Als ik de gegeven sinvoer kan ik al geen verbinding krijgen metde server. Dus zowel inkomend al uitgaand mail lukt niet. Ik heb geen andere mobiele aparaten, maar mijn vrouw heeft de Z1 en die kn geen mail verzenden, wel ontvangen. Indien ik poorten wijzig, veranderen die onmiddellijk terug.

Beankt voor jullie reactie

Reputatie 1
Badge +1
Hallo Koen en Robin,

Opnieuw gezocht via google voor de instellingen en op beide telfoons werkt het nu. Bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelike groet,

Beerzwaan

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Beerzwaan,

Goed om te lezen dat het gelukt is om de juiste instellingen te vinden en dat het nu werkt op beide telefoons :)

Bedankt voor je terugkoppeling. Als er in de toekomst iets is, weet je ons te vinden!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer