Beantwoord

E-mail komt niet altijd binnen

  • 10 January 2020
  • 5 reacties
  • 2164 keer bekeken

Hoi ik heb een probleem met het binnen krijgen van mijn email. Ik heb dit al eens telefonisch gemeld. Er zijn toen een paar instellingen gewijzigd, zonder resultaat. Ik zou eind dec worden terug gebeld. ( is ook 1 maal gebeurt maar ik kon toe de telefoon niet opnemen) Email verdwijnt niet in spambox of ongewenst. is ook in webmail niet te zien.

Zo krijg ik geen e-mails van kennissen of officiële instanties binnen terwijl ik wel weet dat zij verstuurd zijn.

wel krijg ik ladingen spam binnen………. :-(

Graag uw hulp/advies

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 January 2020, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Han! Begrijp ik het goed dat je de mails in de webmail ook niet ziet?  Wil je dan eens het volgende controleren: zie je in de webmail aan de bovenkant ook meerdere tabbladen getiteld Algemeen en NIeuwsbrieven? Zo ja, dan staan categorieën aan. Mail wordt dan automatisch gesorteerd in die categorieën. Je kunt dan via de tabbladen heen en weer klikken. Om dit uit te zetten, of de aanwezige categorieën aan te passen, kun je rechts klikken op een van de tabbladen. Je krijgt dan een pop-up te zien waar je ze kunt aanpassen, of het helemaal uitzetten. Zodra je het uitzet zit alle mail weer gewoon in de inbox. 

 

Kun je dan eens kijken of de mail die je kwijt bent er dan wel is? Zo nee, vul je forumprofiel in en geef in het vak ‘persoonlijke opmerking’ even aan om welk mailadres het gaat. Dan gaan we samen verder kijken.

 

klopt meerde tabbladen ( mail en nieuwsbrieven) in geen deze categorieën komt de verwachte mail binnen. Inmiddels tabbladen verwijderd en forum profiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Han. Ik zie niet direct iets er uitspringen. Je geeft aan dat je spam wel binnenkrijgt, dus de mailbox an sich functioneert.  Je benoemt ook dat het gaat om mail waarvan je weet dat het verzonden is. Weet je ook of degenen die jou mailen ook een foutmelding (bouncemelding) terugkrijgen? Zo ja, kun je aan een van de verzenders eens vragen die naar je door te sturen. Je mag dan de foutmelding die daarin staat hier plaatsen.

Beste Erik,

Natuurlijk heb ik gevraagd of de verzendende instanties/vrienden een fout melding kregen. Die kregen ze niet. 

Ik krijg het gewoon niet binnen. Via mijn hotmailadres wel. Misschien moet ik toe weer terug naar de helpdesk.

Bedankt voor het mee denken

 

Reputatie 7
Badge +30

Duidelijk, dan kunnen we die kant van het traject uitsluiten. Wil je dan eens gaan naar Instellingen > E-mail > Filter regels. Kijk daar of er filterregels ingesteld staan en controleer of die niet te algemeen of te uitgebreid zijn waardoor ook legitieme mails niet binnen komen.