Beantwoord

E-mail only afsluiten?

• 22 januari 2018
  • 9 reacties
  • 4685 keer bekeken

wat is een email-only abonnement en wat kost dat?

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Bart_ 20 maart 2018, 13:59

Dan beantwoord ik die graag, Sjaak_Palingboer. Dit kost €7,50 per maand.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tonny.
E-mail only is een dienst die we aanbieden voor klanten die al een abonnement bij ons hebben of besluiten dat ze elders diensten gaan afnemen maar graag hun e-mail adressen willen houden. Het bestaat uit totaal 5 e-mail adressen naar keuze.

Val jij in die categorie?

Het is helaas niet mogelijk om los e-mail only te bestellen als je verder geen klant bent.

Reputatie 7
Badge +20
Weet je zo genoeg, Tonny?
Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
De vraag wat kost dat is nog niet beantwoord.....
Reputatie 7
Badge +20
Dan beantwoord ik die graag, Sjaak_Palingboer. Dit kost €7,50 per maand.
Reputatie 6
Badge +9
Hoi Bart,

Is er maar één E-mail Only-abonnement, of zijn er meerdere vormen? Ik had weleens begrepen dat er een abonnement was met één mailaccount en maximaal vijf e-mailaliassen, en een abonnement met vijf mailaccounts met elk vijf e-mailaliassen.

Piet.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Piet! Er is inderdaad maar één vorm. Eerdere waren er nog meerdere varianten, maar dat is nu niet meer zo.
ik snap hier iets niet hoor het abonement heet "email only" maar als je dat wilt. moet je ook op en andere manier klant zijn, anders kan het niet.
en dan kost het ook nog 7,50 p/maand??? dat kan alleen bij KPN
en de groeten maar weer. zo zullen jullie de klanten wel houden🤐
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @kron
Je begrijpt het verkeerd.
Dit e-mail only is bedoeld als je klant bent dan kun je dat afsluiten als je naar een andere provider gaat.
Bij een andere provider krijg je een ander e-mailadres, wat veel gedoe is voor de vertrekkende klant en dus makkelijker is als hij/zij het e-mailadres van KPN kan behouden.
Dit is een service die geloof ik -alleen- door KPN wordt gehandhaaft.
Je -hoeft- het dus niet te doen, maar er zijn genoeg die het graag willen afnemen, meestal zakenmensen, maar er zijn ook particulieren die het graag willen.

Het kan zeker goedkoper, dat ben ik met je eens.
Ga naar een provider en maak een domeinnaam aan wat gemiddeld €10,- p/jaar kost en neem een abonnement wat je al voor €1,- p maand kunt afnemen. (alles ex BTW)
Ga één keer al je kennissen het nieuwe adres geven en je kunt zo vaak van provider veranderen als je wilt, je neemt elke keer je eigen domeinnaam en e-mailadres mee.

Het kan zelfs nog goedkoper
Maak een Gmail account aan of een hotmail of een live account.
Let wel er zijn bedrijven die deze accounts niet accepteren, omdat deze niet te achterhalen zijn en dus door criminelen kan worden gebruikt
Daarom is een eigen account of een KPN e-mailadres te prefereren.
Reputatie 7
@Kron
Kort: e-mail only is alleen beschikbaar voor vertrekkende klanten van de vaste dienst die ook met een andere provider hun kpn adres willen blijven gebruiken.

Reageer