Beantwoord

E-mail only inloggen

  • 21 October 2019
  • 3 reacties
  • 491 keer bekeken

Ik heb een email only abonnement (oud planet email adres), maar ik weet niet meer hoe ik hierop kan inloggen in MijnKpn of welke andere wijze ik kan inzien welke aliassen e.d. ik heb aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 October 2019, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @houtwachter, welkom op het forum. Dat soort dingen kan je inderdaad in de MijnKPN zien en doen, dat je daar niet kunt inloggen maakt dat wat lastiger. Je kunt het klantnummer van jouw e-mail only pakket koppelen aan jouw MijnKPN. Als je daar ingelogd bent kan je naar deze pagina gaan, als je daar kiest om een Thuis pakket toe te voegen. Daar wordt gevraagd om de laatste cijfers van je rekeningnummer, maar die hoef je niet in te vullen. Vlak daarboven staat namelijk een linkje om een e-mail only en Digitenne abonnement er aan toe te voegen. Als je daarop klikt kan je de gevraagde gegevens invullen en zal het e-mail only pakket gekoppeld worden. Daarna zal je alles in kunnen zien van het adres en de bijbehorende aliassen. 

Ik hoor graag van je of het daarmee is gelukt.

Jasper,

Dank ! Het is gelukt.

Je moet inderdaad het linkje gebruiken en daarna je abonnement nr, postcode, huisnr en laatste cijfers van je rek nr invullen, en daarna wordt het email-only abonnement gekoppeld aan je MijnKPN omgeving

 

Reputatie 7

Helemaal goed, graag gedaan. Fijn dat het koppelen en bekijken van de adressen daarmee is gelukt. Is het inloggen op het e-mailadres zelf ook gelukt?