Beantwoord

E-mail ontvangen op mijn Tablet Galaxy tab3 SM-T310.

  • 26 September 2019
  • 8 reacties
  • 175 keer bekeken

Ik kan geen e-mail ontvangen op mijn tablet.
Op mijn PC op het zelfde e-mail adres is alles in orde.
Als ik bij instellingen kijk staat daar "Werk uw wachtwoord bij zodat het overeenkomt met de e-mail server". Nadat ik het wachtwoord heb ingevuld en op gereed druk krijg ik de volgende melding "Installatie kan niet worden voltooid. Kan niet veilig verbinden met de server."
Wat ben ik vergeten of heb ik fout gedaan.?
icon

Beste antwoord door WimNel 29 September 2019, 19:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Wim, welkom hier.

Heb jij niet per ongeluk een hoofdletter gebruikt bij het invullen van je wachtwoord, sommige tablets hebben de neiging om dit te doen bij de eerste letter. Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan deze stappen willen volgen?
Het wachtwoord is goed ingevuld. De verwijzing naar de help pagina heb ik ook opgevolgd.
Zonder resultaat.
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb contact gehad met de help desk via chat. Daar konden ze mij ook niet helpen. Het advies was om naar een KPN winkel te gaan om het probleem te bekijken.
Reputatie 7
Badge +24
Misschien ene overbodige vraag, je hebt wel internet op de tablet? Ik weet het overigens ook niet anders. Wat als je een andere app probeert? Zoals die van Outlook. In een winkel dit laten bekijken is altijd mogelijk uiteraard.
Alles werk normaal behalve Outlook mail.
Ook KPn webmail werkt goed.
Reputatie 7
Badge +24
Alles werk normaal behalve Outlook mail.

En wat als je de standaard e-mailapp probeert die op de tablet is geïnstalleerd?
Gaan we proberen.