Beantwoord

E-mail op Mac

  • 4 September 2019
  • 2 reacties
  • 233 keer bekeken

Mijn e-mail geeft telkens aan dat hij vol zit. Ik heb maar 4 e-mails open staan, heb wel ergens gelezen dat macbook de mails op de achtergrond op slaat maar heb geen idee waar ik dit kan vinden of hoe ik dit kan verwijderen en uitzetten. Weet iemand hoe dit moet of wat ik hieraan kan doen?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 September 2019, 19:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Leajj. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat jouw mailbox vol zit. Welke e-mailprogramma gebruik je op dit moment? Heb je al ingelogd via KPN Webmail om te bekijken hoeveel e-mails daar staan in jouw inbox? Vergeet ook niet om de prullenbak in de Webmail.

Als je het e-mailadres instelt in een e-mailprogramma kan dit via het POP of IMAP protocol. Bij POP worden jouw e-mail gekopieerd naar het e-mailprogramma en blijft het vaak ook in webmail staan. Bij IMAP wordt het gesynchroniseerd met jouw e-mailprogramma en kan je mailbox eigenlijk nooit vol raken. Vanuit KPN wordt daarom geadviseerd om een e-mail adres in te stellen met het IMAP protocol. Op deze pagina kan je bekijken hoe je het e-mail adres kan instellen.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord @Leajj. Is het probleem inmiddels verholpen? Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer