Beantwoord

e-mail op mijn kpnmail-adres blijkt regelmatig niet aan te komen

  • 18 March 2019
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Ruim een week lang merk ik dat e-mail-berichten die anderen mij sturen vaak niet aankomen, en dan soms weer wel.
Ik heb de kan gebeld, werd na enkele dagen teruggebeld door een vriendelijk iemand die mij ook niet kon helpen en me doorverwees naar abuse@kpnmail.nl, die adviseerden mij weer een mail naar samples@kpnmail.nl te sturen, maar het probleem wordt steeds niet opgelost.
Zowel van gmail.com als van wur.nl werd aan mij gerichte mail geweigerd.
E-mail naar mijn tweede adres (een gmail-account) komt wel gewoon door.
De diverse kpn-medewerkers blijven mij met een kluitje in het riet sturen.

Wat is hier aan de hand?

Bart Ebbinge
icon

Beste antwoord door Dennis ABD 19 March 2019, 13:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Bart Ebbinge, Welkom op het forum. Het is nooit prettig wanneer er maar geen oplossing komt en je weer contact met ons moet opnemen. E-mailberichten die naar jou worden verzonden komen soms niet aan. Gaat het hierover specifieke e-mailadressen van gmail.com en/of wur.nl? Weet je toevallig ook of de persoon die een e-mail heeft verstuurd een foutmelding krijgt bij het versturen van e-mails naar jouw e-mailadres?
De personen (voorzover ik het weet) krijgen inderdaad bericht dat de mail niet bezorgd kan worden op mijn kenmail-adres. Gebruiken ze mijn gmail-adres dan komt het wel gewoon aan.
Ook als ik vanuit mijn kpnmail-adres wat naar het gmail-adres van mijn vrouw stuur, komt het niet aan en krijg ik van kpn het bericht dat haar gmail-adres niet bestaat, terwijl dat wel degelijk bestaat.
De betreffende emails heb ik ook doorgestuurd naar abuse@kpnmail.nl en (op verzoek van abuse@kpnmail.nl) naar samples@kpnmail.nl, en die reageren dat het met het spamfilter van kpn te maken heeft.
Ze hebben zelfs een ticket aangemaakt [KPN Abuseteam #2885777]
Maar ze zeggen er niet bij hoe het probleem opgelost kan worden.
Om moedeloos van te worden.
Van het wur.nl adres krijg ik overigens nu weer wel mail doorgestuurd naar mijn kpnmail-adres. Dus wellicht hebben ze iets bijgesteld aan dat kpn-spam-filter zonder mij daarover te berichten.
Reputatie 7
Badge +19
Jammer dat je nog niet weet hoe het opgelost wordt. Ze hebben niet aangegeven wanneer ze erop terugkomen? Hopelijk kan @Dennis ABD je hier wat duidelijkheid overgeven.
Reputatie 7
Badge +7
Momenteel hebben wij het in onderzoek samen met de beheerders van het mail platform. heel veel meer kan ik er helaas niet over zeggen nu.

Reageer