Beantwoord

e-mail op smartfoon niet getoond

  • 5 November 2019
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

e-mail op smartfoon komt af en toe binnen en meestal verdwijnt die weer zonder verklaarbare reden! In de winkel geen oplossing gevonden,moest het thuis zelf maar zien op te lossen.   Dat lukt mij niet.Wie ziet hier herkenning of een oplossing?

icon

Beste antwoord door Jiske_ 7 November 2019, 16:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Wins welkom op ons KPN forum. Kan je mij vertellen welke soort e-mail je gebruikt, IMAP of POP ? Ook welk e-mailprogramma je gebruikt ? Heb je meerdere apparaten waarop je e-mail gebruikt? 

 

Dank voor je reactie Jiske: e-mailprog. is Thunderbird en gebruik dit alleen op mijn computer en nu op mijn SamsungA40.(althans als het lukt) POP gebruik op de computer.Groet

Vergeet een melding aantegeven die ik pas op mijn e-mail ontving "FETCH responses could not be transmitted due to errors"  Geen idee wat ik daarmee moet doen.Groet nogmaals.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Wins, bedankt voor de informatie! Wil je op de telefoon en je PC dezelfde mails inzien? Bij bij POP alle e-mail van de mailserver wordt gedownload. Het POP-protocol heeft als voordeel dat het aantal berichten dat je kunt opslaan gelijk is aan de opslagcapaciteit van je computer. Ook kun je berichten die op je computer zijn opgeslagen bekijken, zonder dat een internetverbinding noodzakelijk is. Echter, het lezen van je e-mail op verschillende computers of e-mailprogramma's zal voor problemen zorgen. Bovendien loop je het risico e-mail kwijt te raken als je harde schijf crasht. 

 

Je kan beter IMAP gebruiken als je jouw e-mail op meer dan één computer (of apparaat) wilt kunnen lezen. Je kan de PC dan veranderen naar IMAP, hoe je dat doet via Thunderbird lees je hier. Als je dat hebt aangepast kan je de mail applicatie van je telefoon ook instellen op IMAP dat kan je doen via de toestelhulp.

Reageer