Beantwoord

E-mail problemen, steeds opnieuw wachtwoord ingeven

  • 28 March 2023
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik moet 4 of 5 keer mijn wachtwoord ingeven voordat ik bij mijn e-mails kom 

als ik dan een mail open moet ik weer een aantal keren mijn wachtwoord ingeven {sessie verlopen }

mijn computer draait op windows 11

hoe kan ik dit oplssen?

icon

Beste antwoord door PeterG 28 March 2023, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hmm, lastig.

Via webmail neem ik aan http://webmail.kpnmail.nl .

Op de phone moet ik ook vaak enkele keren per dag inloggen. Maar dat is 2 of 3 tikjes.

Op de laptop moet het eens in de paar dagen.

→ Onder "beveiliging” (instellingen) heb ik ingesteld: Automatisch afmelden: nooit.

Reputatie 7

Hoi @Ton Roovers, welkom bij ons op het forum. Peter stelt al een belangrijke vraag; waar gebruik je de mail. Is dat in de Webmail of is dat in een mailprogramma (zoals Outlook)?

Heb je de instelling die bij noemt in de Webmail ook al eens nagekeken, als je het daar merkt kan dat al helpen.

webmail

Reputatie 7

Zou je de andere gestelde vragen ook kunnen beantwoorden @Ton Roovers? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij noemt. Hoe meer informatie jij ons kunt geven, hoe meer wij met je mee kunnen denken.

Mocht het makkelijker zijn om het telefonisch uit te leggen kan dat natuurlijk ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.