Beantwoord

E-mail serverwachtwoord veranderd

  • 4 December 2019
  • 3 reacties
  • 1294 keer bekeken

Sinds vanmorgen geen email ontvangst op mijn mobiel, wel op thuis computer alleen de mededeling inloggen mislukt.

serverwachtwoord is veranderd. meer ik heb niets veranderd. ook met volgens mij het juiste wachtwoord

blijf de mededeling serverwachtwoord is veranderd.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 7 December 2019, 18:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Kuipie, krijg je op je mobiel de melding dat het serverwachtwoord is veranderd? Zo ja, wil je dan de e-mailinstellingen op je telefoon nalopen? Je moet de volgende instellingen hebben: 

Inkomend

  • Bij IMAP-server, voer imap.kpnmail.nl in.
  • Bij Beveiligingstype, kies SSL.
  • Bij Poort, voer 993 in.

Uitgaand

  • Bij SMTP-server, voer smtp.kpnmail.nl in.
  • Bij Beveiligingstype, kies TLS.
  • Bij Poort, voer 587 in.

Als het inloggen op de computer niet lukt raad ik je ook aan om het wachtwoord voor je e-mail adres aan te passen. Dan weet je zeker dat die klopt. :relaxed:  Op deze pagina kun je vinden hoe je je e-mail wachtwoord aanpast. Ik hoop dat het zo lukt! 

Sanne

Alles stond goed ingesteld op mijn mobiel en op mijn computer werkte alles normaal.

Toch maar mijn mijn wachtwoord veranderd en daarna werkte alles weer normaal.

Bedankt voor de tip.

Peter

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat dit geholpen heeft en bedankt voor de terugkoppeling! :smile:

Reageer