Beantwoord

E-mail sturen naar KPN?

  • 21 September 2016
  • 9 reacties
  • 5375 keer bekeken

Ik wil graag een mail sturen aan kpn maar ik kan het email adres niet vinden.
Ik zie een reactie tegemoet
icon

Beste antwoord door hrh 21 September 2016, 19:26

KPN biedt helaas niet de mogelijkheid om ze te e-mailen. Wel kun je contact opnemen via chat, forum, Facebook, Twitter of telefonisch. Ondanks dat je ze niet kunt e-mailen toch nog legio mogelijkheden om ze te bereiken!



Als je ze wilt e-mailen vanwege een (technisch) probleem, dan kunnen wij jou hier ook mee helpen 😉
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12
KPN biedt helaas niet de mogelijkheid om ze te e-mailen. Wel kun je contact opnemen via chat, forum, Facebook, Twitter of telefonisch. Ondanks dat je ze niet kunt e-mailen toch nog legio mogelijkheden om ze te bereiken!

Als je ze wilt e-mailen vanwege een (technisch) probleem, dan kunnen wij jou hier ook mee helpen 😉
Reputatie 7
Badge +28
Klopt helemaal! Laat het gerust hier weten, dan helpen wij je verder :)

Voor de volledigheid, alle contactmogelijkheden staan onderaan deze pagina: Online klantenservice & Contact: regel het direct
Reputatie 1
Email is handig.
Chat is niet handig door beperking aantal karakters.
Telefoon is niet handig doordat de ene keer A wordt gezegd en de andere keer B (zelf ondervonden) en je daarvan dan geen bewijs hept. ook onhandig omdat je informatie niet terug kunt lezen.
Forum is niet handig in geval het probleem alleen door KPN opgelost kan worden en je dan ook reacties van niet KPN medewerkers krijgt.
Al met al zou het dus klantvriendelijk zijn van KPN om een support email adres beschikbaar te maken en hier ook actief mee om te gaan.
Reputatie 7
Badge +30
Forum is niet handig in geval het probleem alleen door KPN opgelost kan worden en je dan ook reacties van niet KPN medewerkers krijgt.En uiteindelijk maakt dat niet uit. Die reacties van niet-KPN medewerkers zal je niet krijgen als het daadwerkelijk een probleem is dat door KPN moet worden opgelost. Echter, de meeste mensen die een topic aanmaken weten niet of het probleem door KPN moet worden opgelost of niet, of hebben niet genoeg informatie in hun topicstart om dit te laten blijken.

Daarnaast kunnen mensen met een identiek probleem heel makkelijk aanhaken. Of nalezen wat de oplossing was.
Tuurlijk maakt het wel uit. Bij mail heb je dingen zwart op wit en kan je info bij voegen.

Ik ben de financien van mijn vriend aan het na kijken en hij betaald al 7 jaar voor digitenne terwijl hij dat 7 jaar geleden telefonisch heeft op gezegd. Dat is blijkbaar niet goed afgerond door uw collega's maar niet controleerbaar.

I elf heb 2x via de chat gevraagd om een addapter/voeding/omvormer voor de splitter die in n tv moet om mn antenne te laten werken omdat ik met insteekkaart kijk en ik krijg steeds een nieuwe antenne opgestuurd waar ik niks aan heb. bij email contact zou ik foto's bij kunnen voegen.

Ouderen hebben geen social media en ook geen zin omdat aan te maken alleen voor KPN.
Dag plomp. Ik kan me goed voorstellen dat je het liever via e-mail afhandeld. Helaas is dat simpelweg geen optie meer.

Ik stel voor dat ik je verder help. Wat betreft dat digitenne abonnement: 7 jaar al(!) Dat is ongekend lang. Is het nu al wel stopgezet? Zo niet dan wil ik dit graag voor je proberen.

Wat de voeding/adapter betreft tast ik nog even in het duister. Wij leveren een antenne en daar zit een lange kabel bij die is voorzien van een usb aansluiting. Op die manier kun je die antenne van stroom voorzien.
Blijkbaar bedoel jij iets anders? Je kunt op het forum plaatjes toevoegen. ( of desnoods linken naar een plaatje. ) . Is dat een idee?
Reputatie 7
Badge +29
Hallo @Plomp, ik neem het even van mijn collega Erwin over. Is het je nog gelukt om naar zijn vragen te kijken? We helpen je graag verder.

Na een whatsapp van zus kwam ik erachter dat mijn vaste telefoon een ingesprektoon gaf. kon dus niet bellen en geen gesprekken ontvangen. op modem brandde bovenste, services, lampje rood/oranje. kpn gebeld en die ging aan de slag.  hij zag geen fout,, moest dus aan mijn kant liggen. van alles nagekeken, kon niets verkeerds ontdekken. via forum ook paar dingen geprobeerd, geen resultaat. weer gebeld met kpn. weer hebben ze alles nagemeten, konden weer niets verkeerds ontdekken, ik kon eventueel een monteur laten komen. lag het aan kpn gratis, lag het aan mij , rekening voor mij. om alles uit te sluiten telefoon direct op modem aangesloten (i.p.v. contactdoos aan de muur). weer ingesprektoon. nu zitten er op de experia box 10   2 aansluitingen aan de zijkant. al van begin af aan zat kabel op bovenste. gewoon om echt alles te proberen, heb ik de onderste gebruikt. en zie daar, ik heb weer een vaste telefoon aansluiting. en nee , die heb ik niet verwisseld, want ik ben pas wat gaan proberen ná telefonische contacten met kpn. hoop dat iemand hier iets aan heeft

Waarom kan Ik ineens geen prime video kijken wel betaald 2x maar blijft op prime video logo staan gaat niet meer verder

Reageer