Beantwoord

E-mail sturen naar KPN?

  • 21 September 2016
  • 18 reacties
  • 37492 keer bekeken

Ik wil graag een mail sturen aan kpn maar ik kan het email adres niet vinden.
Ik zie een reactie tegemoet
icon

Beste antwoord door hrh 21 September 2016, 19:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +12

KPN biedt helaas niet de mogelijkheid om ze te e-mailen. Wel kun je contact opnemen via  ̶c̶h̶a̶t̶, forum, Facebook, Twitter of telefonisch via het nummer 0800-0402. Ondanks dat je ze niet kunt e-mailen toch nog legio mogelijkheden om ze te bereiken!

Ben je op dit topic gekomen, omdat jij zelf een vraag hebt? Maak dan gerust een eigen topic aan of gebruik de zoekbalk bovenin om te kijken of jouw vraag misschien al eerder gesteld is op het forum. De community helpt je graag verder.

 

Admin: bericht aangevuld ter verduidelijking

Reputatie 7
Badge +28
Klopt helemaal! Laat het gerust hier weten, dan helpen wij je verder :)

Voor de volledigheid, alle contactmogelijkheden staan onderaan deze pagina: Online klantenservice & Contact: regel het direct
Reputatie 2
Email is handig.
Chat is niet handig door beperking aantal karakters.
Telefoon is niet handig doordat de ene keer A wordt gezegd en de andere keer B (zelf ondervonden) en je daarvan dan geen bewijs hept. ook onhandig omdat je informatie niet terug kunt lezen.
Forum is niet handig in geval het probleem alleen door KPN opgelost kan worden en je dan ook reacties van niet KPN medewerkers krijgt.
Al met al zou het dus klantvriendelijk zijn van KPN om een support email adres beschikbaar te maken en hier ook actief mee om te gaan.
Reputatie 7
Badge +30
Forum is niet handig in geval het probleem alleen door KPN opgelost kan worden en je dan ook reacties van niet KPN medewerkers krijgt.En uiteindelijk maakt dat niet uit. Die reacties van niet-KPN medewerkers zal je niet krijgen als het daadwerkelijk een probleem is dat door KPN moet worden opgelost. Echter, de meeste mensen die een topic aanmaken weten niet of het probleem door KPN moet worden opgelost of niet, of hebben niet genoeg informatie in hun topicstart om dit te laten blijken.

Daarnaast kunnen mensen met een identiek probleem heel makkelijk aanhaken. Of nalezen wat de oplossing was.
Tuurlijk maakt het wel uit. Bij mail heb je dingen zwart op wit en kan je info bij voegen.

Ik ben de financien van mijn vriend aan het na kijken en hij betaald al 7 jaar voor digitenne terwijl hij dat 7 jaar geleden telefonisch heeft op gezegd. Dat is blijkbaar niet goed afgerond door uw collega's maar niet controleerbaar.

I elf heb 2x via de chat gevraagd om een addapter/voeding/omvormer voor de splitter die in n tv moet om mn antenne te laten werken omdat ik met insteekkaart kijk en ik krijg steeds een nieuwe antenne opgestuurd waar ik niks aan heb. bij email contact zou ik foto's bij kunnen voegen.

Ouderen hebben geen social media en ook geen zin omdat aan te maken alleen voor KPN.
Dag plomp. Ik kan me goed voorstellen dat je het liever via e-mail afhandeld. Helaas is dat simpelweg geen optie meer.

Ik stel voor dat ik je verder help. Wat betreft dat digitenne abonnement: 7 jaar al(!) Dat is ongekend lang. Is het nu al wel stopgezet? Zo niet dan wil ik dit graag voor je proberen.

Wat de voeding/adapter betreft tast ik nog even in het duister. Wij leveren een antenne en daar zit een lange kabel bij die is voorzien van een usb aansluiting. Op die manier kun je die antenne van stroom voorzien.
Blijkbaar bedoel jij iets anders? Je kunt op het forum plaatjes toevoegen. ( of desnoods linken naar een plaatje. ) . Is dat een idee?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Plomp, ik neem het even van mijn collega Erwin over. Is het je nog gelukt om naar zijn vragen te kijken? We helpen je graag verder.

Na een whatsapp van zus kwam ik erachter dat mijn vaste telefoon een ingesprektoon gaf. kon dus niet bellen en geen gesprekken ontvangen. op modem brandde bovenste, services, lampje rood/oranje. kpn gebeld en die ging aan de slag.  hij zag geen fout,, moest dus aan mijn kant liggen. van alles nagekeken, kon niets verkeerds ontdekken. via forum ook paar dingen geprobeerd, geen resultaat. weer gebeld met kpn. weer hebben ze alles nagemeten, konden weer niets verkeerds ontdekken, ik kon eventueel een monteur laten komen. lag het aan kpn gratis, lag het aan mij , rekening voor mij. om alles uit te sluiten telefoon direct op modem aangesloten (i.p.v. contactdoos aan de muur). weer ingesprektoon. nu zitten er op de experia box 10   2 aansluitingen aan de zijkant. al van begin af aan zat kabel op bovenste. gewoon om echt alles te proberen, heb ik de onderste gebruikt. en zie daar, ik heb weer een vaste telefoon aansluiting. en nee , die heb ik niet verwisseld, want ik ben pas wat gaan proberen ná telefonische contacten met kpn. hoop dat iemand hier iets aan heeft

Waarom kan Ik ineens geen prime video kijken wel betaald 2x maar blijft op prime video logo staan gaat niet meer verder

Afgelopen maandag heeft KPN een fout bij ons in de wijk gemaakt. Ondergrondse kabel is doorgestoken. Nadat er 2 monteurs zijn geweest is de conclusie dat ze dit pas 7 werkdagen later kunnen maken… 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is wel heel rot, @Koen Wouters :tired_face: . Het is momenteel behoorlijk druk, dus het kan inderdaad even duren. Is jou wel een noodpakket en/of gratis databundel aangeboden?

Hallo @Andre123456 , ik denk dat er niemand opgelicht wordt, maar dat jij de factuur niet goed gelezen hebt. Je betaalt de abokosten altijd vooruit, dat heeft KPN voor december gedaan 1x 50 en 1x 15,99.

Nu heb je tijdens de vorige factuurperiode Netflix geactiveerd en die periode wordt met de huidige factuur nagefactureerd, zijnde €15,46.

Duidelijk zo?

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Andre123456, ik heb je adres en het factuurnummer even weggepoetst uit je screenshot. Is de uitleg van JanD voldoende voor je? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.

Het is natuurlijk ook gewoon enorm handig om een vraag over de bereikbaarheid van de klantenservice per email op één hoop te zien met persoonlijke vragen aan KPN omtrent jarenlange betalingen van opgezegde Digitenne-abonnementen, onnodig toegezonden antennes, telefonische onbereikbaarheid van klanten, onmogelijkheden prime-video te bekijken, vernietigde ondergrondse kabels in een wijk (vast niet de wijk waar ALLE klanten van KPN wonen), abonnementsvergelijkingen en vragen omtrent facturatie.

Wat een ZEGEN is het toch om het KPNforum te gebruiken, echt, ik kan mijn geluk niet op.

 

Ik gun alle mensen die hierboven hun persoonlijke uitdagingen met KPN hebben aangestipt dat ze dat ook gewoon onderling met KPN te kunnen regelen, zonder dat ik daar deelgenoot van word gemaakt als ik probeer de klantenservice te mailen.

 

Samenvatting: bespottelijke manier van je klanten helpen, volledig gericht op wat KPN goed uitkomt en ze niet teveel tijd kost of in juridische problemen kan brengen (bijv omdat iemand iets mailt dat later onhandig uitvalt voor KPN. Als klant voel je je zo totaal niet serieus genomen door KPN.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @iv89, je kunt ons bereiken via Facebook, Twitter (dat kan ook via privéberichten), telefonisch, de chat (dat is ook één op één) en via het forum. Via de mail kan je ons al een aantal jaren niet meer bereiken. Niet alleen omdat er zo veel andere opties zijn, maar ook omdat het voor KPN inderdaad niet de meest efficiënte manier is. Als je via het forum, chat of sociale media communiceert met ons, heb je zaken ook zwart op wit staan. Daarnaast is het voordeel van de chat dat je niet lang hoeft te wachten op een respons en het voordeel van het forum dat er ook veel vragen zijn die wél door onze community opgelost kunnen worden en het blijft altijd inzichtelijk. Je hoeft dus in sommige gevallen niet eens je vraag te stellen, omdat deze op het forum al gesteld is door een andere gebruiker. 

Ik wil graag een mail sturen aan kpn maar ik kan het email adres niet vinden.
Ik zie een reactie tegemoet

ik denk dat ze toch at te verbergen hebben een normaal bedrijf heeft een email en zeker dit dus ik vertrouw het niet

Badge +19

Grote bedrijven hebben vaak geen emailadres.  Logisch want naast de gewone mailtjes komen er duizenden haatmails binnen.  Het is daardoor totaal onoverzichtelijk helaas. Uw mail met de beste bedoelingen zou daardoor zomaar gemist kunnen worden.Â