Beantwoord

E-mail Telfort werkt niet

  • 10 February 2021
  • 1 reactie
  • 168 keer bekeken

Sinds vorige week krijg ik geen mail meer binnen. Ik heb een oud Telfort e-mail only abonnement. Helaas kan ik ook niet inloggen in de webmail, omdat ik het wachtwoord ben vergeten. Je kan een wachtwoord aanvragen, met je KPN Id. Dat werkt ook niet, omdat ik mijn product niet kan koppelen. Mijn kpn herkent mijn klantnummer niet.  Ik kan ook niet het  wachtwoord wijzigen met klantnummer, omdat ik geen kpn WiFi heb.  Ik heb al een aantal keren contact gehad met Kpn, maar niemand kan het probleem oplossen. Heeft iemand een idee hoe dit probleem kan worden opgelost?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 February 2021, 08:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Heenemm. Het wachtwoord van je e-mail kan inderdaad in MijnKPN wijzigen, maar daar staat het abonnement niet dus. Bij de overgang van Telfort naar KPN heb je een nieuw klantnummer gekregen, als je het oude Telfort klantnummer hebt gebruikt kan je het niet koppelen inderdaad. In de meeste gevallen kan je de eerste 1 van het Telfort klantnummer veranderen in een 6, en het daarmee proberen te koppelen aan MijnKPN. Lukt het daarmee, en ook om het wachtwoord te wijzigen?