Vraag

E-mail van ander account (xs4all) naar ander KPN account

  • 13 June 2022
  • 13 reacties
  • 100 keer bekeken

hallo,

op dit moment zitten familieleden van mij met hun e-mail bij een ander familielid. Ik wil deze over laten zetten van het andere account (bij xs4all) naar mijn KPN-account en het liefst zodat het e-mailadres niet wijzigt (deze adressen zijn al 18 jaar in gebruik). Ik heb gezocht, maar kon niet precies vinden waar ik dit aan kan vragen, wie dit aan kan vragen (kan ik dat doen of moet het andere familielid dat doen) en welke informatie precies nodig is.

Heeft iemand hier meer informatie over?

 

met vriendelijke groet,

 

armijn


13 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Armijn 

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” de gegevens van dat andere familielid (naam, adres woonplaats + klantnummer), welke emailaccounts er verplaatst moeten worden  naar welk abonnement (+ klantnummer). Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. Een moderator kan de verplaatsing uitvoeren of de opdracht doorsturen naar een KPN specialist. Misschien moet je nog wat extra informatie verstrekken.

Reputatie 7
Badge +8

@Armijn 

Ik bedoelde dat je reactie hier moet schrijven. Een “like” is niet voldoende om da aandacht van de moderators te trekken.

Hoi @Armijn . Welkom op het forum.

Ik zie al wat gegevens staan.  Ik kan en mag niet maar zo e-mail adressen gaan verplaatsen tussen verschillende accounts. 

Het is niet gebruikelijk maar ik kan je wel even bellen.   Hoe zit jij morgenvroeg?

@Armijn

Ik bedoelde dat je reactie hier moet schrijven. Een “like” is niet voldoende om da aandacht van de moderators te trekken.

Dat snapte ik en ik ben de gegevens aan het verzamelen.

Hoi @Armijn . Welkom op het forum.

Ik zie al wat gegevens staan.  Ik kan en mag niet maar zo e-mail adressen gaan verplaatsen tussen verschillende accounts. 

Het is niet gebruikelijk maar ik kan je wel even bellen.   Hoe zit jij morgenvroeg?

 

Oei, dat zou een paar uur geleden zijn geweest. In principe ben ik de hele dag bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +8

@Armijn 

;-)

Volgens mijn (beperkte !!!) informatie (ik werk niet bij de KPN) zijn Xs4all en KPN nog niet volledig “in elkaar geschoven". Zo bestaan er nog een aparte klantenservice, elk met een apart telefoonnummer voor elk merk. Ik weet ook niet in hoeverre de moderators toegang hebben tot (alle) informatie van xs4all. Dat zou een probleem kunnen worden. Maar hopelijk weet @Erwin_ beter wat wel of niet mogelijk is in deze situatie.

@Armijn . Ik kan je volgende week wel even in de middag bellen. Rond 13:00..  Maandag of dinsdag?

Als dit niet uitkomt en er is haast bij zou ik de telefonische helpdesk even proberen via 0800 0402 

@Armijn . Ik kan je volgende week wel even in de middag bellen. Rond 13:00..  Maandag of dinsdag?

Als dit niet uitkomt en er is haast bij zou ik de telefonische helpdesk even proberen via 0800 0402 

Maandag is prima, dinsdag is ook geen probleem.

Ik bel je morgen rond 13:00

Leuk je even gesproken te hebben, @Armijn .  Ik voorspel dat dit wel gaat lukken. Ik moet alleen nog even kort met je familielid bellen. Ik lees wel wanneer dit uitkomt.

 

Leuk je even gesproken te hebben, @Armijn .  Ik voorspel dat dit wel gaat lukken. Ik moet alleen nog even kort met je familielid bellen. Ik lees wel wanneer dit uitkomt.

 

ik heb teruggehoord, ik stuur je een direct bericht met de gegevens.

@Armijn  Net even met je broer gesproken en ik heb zojuist geprobeerd om de twee mailboxen naar jouw account over te zetten.

Als dat gelukt is, krijg jij vandaag nog een SMS.  Mocht het niet gelukt zijn dan gaat de opdracht naar een backoffice en zal het handmatig overgezet worden. Dit kan een paar dagen duren.

Als jij dinsdag nog steeds die twee e-mail adressen niet in je persoonlijke omgeving ziet, zou je mij dan hier een seintje willen geven?

 

@Armijn  Net even met je broer gesproken en ik heb zojuist geprobeerd om de twee mailboxen naar jouw account over te zetten.

Als dat gelukt is, krijg jij vandaag nog een SMS.  Mocht het niet gelukt zijn dan gaat de opdracht naar een backoffice en zal het handmatig overgezet worden. Dit kan een paar dagen duren.

Als jij dinsdag nog steeds die twee e-mail adressen niet in je persoonlijke omgeving ziet, zou je mij dan hier een seintje willen geven?

 

Dat zal ik toen, meteen een goed excuus om de persoonlijke omgeving te leren kennen.

Reageer