Beantwoord

E-mail van verschillende verzenders komt niet aan

  • 14 May 2021
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Vanaf dit jaar bij KPN met internet en tv. Ik krijg van een bepaalde afzender geen mail binnen. Voordat ik kpnhad kreeg ik wel de mail binnen. Zowel op mijn mobiel geprobeerd als op mijn pc via de browser. De spambox is ook gecontroleerd komt niks aan. Je kan een mail adres op de White list plaatsen en dat heeft ook geen zin. Waarom komt de mail niet aan in mijn mailbox?

icon

Beste antwoord door RBxx 14 May 2021, 20:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Snijderx 

Krijgt de afzender toevallig een foutmelding terug van KPN? Iets als 550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected ?

Dit duidt meestal op een weigering doordat het KPN spamfilter de mails van de afzenders beoordeelt als spam.

Neem dan contact op met KPN Abuse, de beheerder van het spamfilter. Die afdeling kan dit onderzoeken en zo nodig het filter bijsturen. Ze zijn bereikbaar via e-mail:  abuse@kpn.comÂ