Ook ik worstel hier al sinds eind juni mee. Toen kocht ik een iPhone XS en stelde deze in met mijn privé e-mail en mijn privé account. Voorheen was alles zakelijk. Met het zakelijke Vodafone account had ik nooit problemen. Echter wel met het KPN account. Bij e-mailen via wifi gaat het goed als het wifi punt kpn is, bij ziggo werkt het niet. Zet ik thuis wifi uit dan kan ik ook geen e-mails verzenden. Alle instellingen geprobeerd met kpn, Apple Support en Hcc support niets heeft geholpen. Ik moet wel vermelden dat ik een hccnet e-mail adres heb. Ik vind het flauw dat 2 support medewerkers bij kpn mij adviseren om maar een gmail account te nemen i.p.v het verder te onderzoeken zijn ze dan niet trots dat ze bij kpn werken?
ik hoop dat iemand hier wel een oplossing voor heeft!
met vriendelijke groet,
peter
*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Pfaas
Bekijk origineel