Beantwoord

E-mail versturen naar meerdere contacten, hoe doe ik dat?

  • 30 June 2022
  • 10 reacties
  • 220 keer bekeken

Goedemiddag ik moet een mail versturen naar meerdere contacten hoe doe ik dat?

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 June 2022, 18:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Contacten samenvoegen 

 

In webmail kan je ze kiezen uit je contacten door op het contacten icoontje aan de rechterkant te klikken, je kan ze ook allemaal achter elkaar intypen met een ; ertussen als ze niet in je contactenlijst staan.

Als het contacten zijn die elkaars email adres niet kennen zou ik het via BCC doen, dan zien ze elkaars email adressen niet (privacy) en bij Aan vul je dan je eigen email adres in.

 

 

Het aantal mensen waaraan je in 1 keer een mail kan versturen is tegenwoordig vrij beperkt, ik denk dat het ergens tussen de 10 en 20 in 1 keer wel ophoudt.

Hallo @Contacten samenvoegen je kunt de contacten samenvoegen in een distributielijst binnen de webmail en de distributielijst bij voorkeur via BCC versturen i.v.m. privacy.

NIET via CC versturen, want niemand wil onnodig zijn/haar mailadressen bekend geven, zeker niet door toedoen van een ander, om overlast te voorkomen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag ik moet een mail versturen naar meerdere contacten hoe doe ik dat?

Als het er een stuk of 5 zijn, dan kan dat via BCC. Als het er bijvoorbeeld 100 zijn, dan zult u echt op zoek moeten naar een emaildienst als bijvoorbeeld Mailchimp ofzo.

Enerzijds omdat als u zoveel mails gaat versturen via KPN, u dan al snel als spammer gezien zult worden. 

En anderzijds: het beheren van zoveel adressen is bijna niet te doen.

Hallo @Contacten samenvoegen je kunt de contacten samenvoegen in een distributielijst binnen de webmail en de distributielijst bij voorkeur via BCC versturen i.v.m. privacy.

NIET via CC versturen, want niemand wil onnodig zijn/haar mailadressen bekend geven, zeker niet door toedoen van een ander, om overlast te voorkomen.

 

Haha top, ik zag de vraag en dacht hier meteen aan 

Reputatie 7
Badge +18

Hij heeft het over “een mail versturen”, in mijn optiek is dat 1 mail.

Om een distributielijst voor 1 mail aan te maken lijkt mij wat overdreven.

Hij heeft het over “een mail versturen”, in mijn optiek is dat 1 mail.

Om een distributielijst voor 1 mail aan te maken lijkt mij wat overdreven.

Hallo @GeSp even goed lezen s.v.p., dit staat er:

een mail versturen naar meerdere contacten

Reputatie 7
Badge +18

@JanD

Ik lees goed, er staat “een mail”, niet dat hij dit vaker wil doen, dan pas heeft een distributielijst zin.

 

Je kan best gelijk hebben maar dan heeft TS dit niet echt duidelijk omschreven.

HALLO IK WIL IEDERE MAAND EEN MAIL NAAR MEERDERE CONTACTEN STUREN DUS HOE DOE IK DAT DAN MET EEN DISTRIBUTIELIJST

Hallo @Contacten samenvoegen , het is wel capslock dag vandaag, maar het is niet de bedoeling dat letterlijk re nemen.

In de webmail klik je rechtsboven op het tandwieltje en dan zie je een helpfunctie als antwoord op jouw vraag.

In de contactenlijst kun je een dis....lijst aanmaken door daar contacten naar toe te kopiëren.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Contacten samenvoegen, ik zie dat de community je al te hulp is geschoten, helemaal top! 
Is het gelukt om een distributielijst aan te maken en de mail te versturen?