Beantwoord

E-mail verzenden naar Rabobank via Thunderbird

  • 18 January 2019
  • 5 reacties
  • 347 keer bekeken

code:
Diagnostic-Code: smtp;550 Rule imposed mailbox access for info@delangstraat.rabobank.nl refused: user invalid

Deze fout komt onmiddellijk bij verzending e-mail naar Rabobank via Thunderbird.
Bij verzending van dezelfde mail via Webmail KPN gaat het wel goed.
icon

Beste antwoord door peterveens 11 March 2019, 13:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi! Gebeurt dit alleen als je een e-mail stuurt naar de Rabobank? Dus werkt het wel als je via Thunderbird een e-mail stuurt naar iemand anders? Gebruik je in de instellingen van Thunderbird ook de "beveiligde authenticatie"?
Fout ALLEEN bij e-mails naar Rabobank, en wel bij ALLE mij bekende adressen aldaar.
Weet niet of ik "beveiligde authenticatie" gebruik, in elk geval niet bewust.
Heb overigens al Thunderbird verwijderd en opnieuw geïnstaleerd. Dat gaf eerst fout 554. Na omzetten boolean mail.stricktly.mime van false naar true was dat opgelost en kwam fout 550.
Reputatie 7
Badge +25
Dan kan je het beste de instellingen controleren in Thunderbird want ik denk dat het daar ergens fout gaat. Mijn advies is om sowieso een beveiligde instelling te gebruiken via IMAP.

KPN e-mail: Overzicht mailserver instellingen
Handmatige accountconfiguratie Thunderbird
Instellingen gecontroleerd en ik zie daar geen vreemde dingen in. Gebruik IMAP en zowel in- als uitgaand zijn beveiligd met normaal wachtwoord.
Het probleem is zomaar opeens helemaal vanzelf opgelost. Ik heb niets veranderd of aangepast. Hoe dan ook, ik ben blij en bedank iedereen die heeft meegedacht.