Beantwoord

E-mail verzenden werkt gedeeltelijk

  • 4 November 2019
  • 8 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik heb inmiddels al gebeld met KPN en geen oplossing nog. Wat is er aan de hand als ik mails verzend met daarin opgenomen automatische handtekening en/of een link naar web site wordt deze mail niet verzonden. Wel staat de mail in de verzonden-map. Er komt geen foutmelding. Verstuur ik mail zonder handtekening en link dan wordt deze en verzonden en ontvangen. Ook in webmail werkt het niet.

Wie weet wat hiert speelt, heb al van alles geprobeerd m.b.t. instellingen etc. en dat lijkt het niet te zijn.

Hoor graag dank vast

Walter

 

icon

Beste antwoord door Walmie 7 November 2019, 14:14

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Krijg je een foutmelding bij verzenden? Of word de mail wel verzonden, maar niet ontvangen?

ik krijg geen foutmelding en mogelijk wordt de mail niet ontvangen? hij zit wel in mijn verzondenmap.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Walmie, welkom op ons KPN forum. Wat een apart probleem! In je laatste bericht geef je aan dat de mail mogelijk niet ontvangen wordt? Weet je zeker dat hij zonder handtekening of website link niet ontvangen wordt? Heb je dit getest bij 1 of meerdere email adressen? Ik hoor graag van je! 

Reputatie 7
Badge +24

Als je geen foutmelding krijgt, en de mail komt keurig in de map "Verzonden", wat is dan het probleem?

Beste mensen,

 

Ik heb alles gecheckt en nog een keer gecheckt de mail zit in mijn verzonden box en wordt niet ontvangen als er een link en/of mijn automatische handtekening in staat. Zonder dat dus alleen platte tekst wordt deze wel ontvangen. Inmiddels wacht ik op een telefoontje van de KPN die mij terug dienen te bellen binnen 48 uur (en dan hebben zij nog 2 uur). Ook vanuit webmail werkt het niet en ik ontvang geen foutmelding op het zicht lijkt alles oke, alleen niet bij de ontvanger want die ontvangt niets.

Walter

Reputatie 7
Badge +24

Zit die mail dan niet gewoon in de spam map?

ja dat zou mooi zijn en mail is nergens te vinden niet bij mij en niet bij de ontvanger, behalve in mijn verzondenbox dus zweeft ergens?

beste mensen inmiddels lijkt aan alle problemen een eind te zijn gekomen, ik kan weer mijn mail versturen en het was het spamfilter van de KPN die mijn mails onderschepte en als spam zag. Dat was dus alleen als mijn handtekening en link er in stonden. Nu is dit door KPN gecorrigeerd en werkt alles weer. Dus hebben jullie een soortgelijk probleem stuur een mail aan: abuse@kpn.com en zij lossen het op. Groet Walter

Reageer