Beantwoord

E-mail via Telfort SMTP server

  • 21 November 2020
  • 1 reactie
  • 2838 keer bekeken

Sinds vorige maand is Telfort overgegaan naar KPN. Voor zover ik weet moet mijn @telfort.nl adres nog gewoon werken. Sinds ongeveer een week heb ik echter soms problemen om replies te doen op e-mails, en soms werkt het wel; maar smtp.telfort.nl:587 geeft vaak een timeout. Ik gebruik Mozilla Thunderbird op Linux. Ik heb niet gehoord dat ik gebruik moet gaan maken van een KPN SMTP en|of IMAP server. Telfort support pages worden niet meer geladen. Bij KPN vind ik geen directe contact info, alleen deze fora.

Er is een eerdere vraag hierover geweest:

https://forum.kpn.com/e-mail-10/smtp-problemen-met-uitgaande-mail-511103

Anwoord was om met je KPN e-mail de KPN SMTP server te gaan gebruiken. Maar ik heb geen KPN e-mail voor zover ik weet, en ik wil ook niet overstappen op een KPN e-mailadres want mijn @telfort.nl adres is geregistreerd als mijn contact-adres bij een miljoen instanties.

Help?!

icon

Beste antwoord door GeSp 21 November 2020, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @TPeters 

 

Je kan gewoon de kpnmail SMPT server gebruiken, dat is dezelfde server als voor telfort SMTP, het zou dus ook kunnen dat je daar dezelfde problemen mee ervaart.

Je emailadres veranderd daar niet door en blijft gewoon @telfort.nl.