Beantwoord

E-mailaccount toevoegen lukt niet

  • 14 August 2019
  • 6 reacties
  • 360 keer bekeken

Reputatie 2
Ik probeer een E-mailaccount toe te voegen met een naam die ik zelf wil kiezen.
Volgens de helpfunctie kies ik voor thuis en dan Klik op 'E-mailaccount toevoegen'

Als ik op thuis klik zie ik die functie niet.
Kan iemand me uitleggen hoe ik een E-mailaccount kan toevoegen?
Mag in de naam van dat account overigens ook een punt staan?
Ik hoor het graag
icon

Beste antwoord door jukrecords.com 14 August 2019, 17:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo Jukrecords,
Kies na Thuis de optie Informatie & Instellingen (in de kolom links).
Op de volgende pagina vind je dan 'E-mailaccount toevoegen'

In de naam is ook een punt toegestaan.

Succes!
Reputatie 2
Dank, dat is gelukt. Prima
Hoe kan ik de mail in dat account doorleiden naar de centrale mailbox die ik in Outlook heb staan? Weet u dan ook toevallig?

Ik zie in KPN mail adressen wel het primaire adres staan (dat is het adres wat in de administratie van KPN staat) plus een eerder toegevoegde (1e) e-mailadres waarmee ik naar derden communiceer.
In mijn outlook wordt nu de post van het primaire en het later (1e) aangemaakte account opgehaald.


Duurt het een poosje voordat de bestanden van KPN zijn gesynchroniseerd? Ik zie namelijk het 2e E mail account dat ik vandaag aanmaakte nog niet staan.
Kan inderdaad een kwestie van synchronisatie zijn.
En dan inderdaad de vraag hoe ik post die aan dat 2e account wordt gestuurd ook in Outlook zichtbaar wordt
Misschien kunt u daar ook iets over zeggen?
dank
Reputatie 2
inmiddels ben ik er zelf uitgekomen. ik zag dat het 2e (toegevoegd) account ook in de KPN lijst voorkwam.
In Outlook heb ik hem ook toegevoegd
probleem opgelost
Reputatie 7
Badge +21
Hallo jukrecords,
Ik wilde net reageren op de vervolgvragen, maar zie dat die al zelf zijn opgelost.
Succes verder.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi jukrecords. Ik zie dat RBxx jou al goed heeft geholpen en dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Reputatie 2
Prima opgelost

Reageer