Beantwoord

e-mailaccountnaam wijzigen

  • 2 April 2019
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik wil mijn e-mailaccountnaam wijzigen, want dat levert alleen maar problemen op.
Dat is kennelijk niet mogelijk, wel om het wachtwoord te wijzigen, maar dat wilde ik niet.
Ik wil mijn Home-pagina wijzigen, via ftp, maar op de inlognaam en het wachtwoord krijg ik te zien, dat de inlognaam is verouderd en of het password klopt niet. Wat ik ook probeer, ik kom niet meer bij mijn Homepage.
Wat nu ?
De web-pagina is Home.kpn.nl/bakkerf.001 en die is nog gewoon te bekijken, maar ik wilde wijzigingen aanbrengen en dat lukt nu niet meer.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 April 2019, 19:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fred, welkom hier. Wat bedoel je precies met je e-mailaccountnaam wijzigen? Bedoel je het e-mailadres waarmee je inlogt via FTP om je webpagina te bewerken? Ik heb je in ieder geval een privébericht gestuurd met je huidige gebruikersnaam.
Dank je Alex_P,

Ik heb inmiddels via een omweg, toch weer het 1 en ander kunnen achterhalen en kan toch weer FTP-en.
Niettemin toch bedankt.
Het probleem had te maken met Homepage's bij het begin van het Instap abonnement en het aanmaken van e-mailaccounts en de installatie van nieuwe FTP software.
Hartelijke groeten
Fred Bakker
Reputatie 7
Badge +24
Dat is fijn om te horen Fred, graag gedaan uiteraard.