E-mailacount geblokkeerd Lijbrandt

  • 10 June 2021
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

sins maandag krijg ik geen mails meer binnen, instelingen zijn goed.

webmail kan ik ook niet benaderen, ook niet via tablet of telefoon.

hoe kunnen we dit oplossen

klant nr ***

***

***

***

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @tiroc, welkom op het forum! Dat klinkt niet heel goed. Wat gebeurd er als je naar de webmail gaat? En heb je al eens geprobeerd je email account te verwijderen en weer toe te voegen (doe dit alleen als je een IMAP account hebt)? Ik zie dat je 4 hoofd emailadressen die onder je pakket vallen, actief staan. Mocht het niet lukken, kijk ik graag even met je mee.