Beantwoord

E-mailadres KPN ID wijzigen

  • 18 January 2021
  • 4 reacties
  • 541 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Mijn e-mailadres genaamd ***** kan ik niet toepassen als KPN-ID hiervoor heb ik destijds een g-mailadres voor moeten maken. Alleen wil ik het liefst alles op het **** hebben en ook mijn KPN-ID.

Als ik dit wil wijzigen krijg ik een melding met ‘’ Geen geldig e-mailadres ‘’

Wellicht dat dit aangepast kan worden of iets dergelijks?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 25 January 2021, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@E-mailadres :

@live.nl is een Outlook emailadres en valt dus niet onder de KPN. Geen wonder dat je deze melding krijgt.

Heb je (nog) wel een KPN abonnement ? Geen KPN abonnement betekent ook geen KPN-ID.

Ik heb gewoon een KPN abonnement. Ik heb nu een KPN ID wat aan een G-mailadres verbonden staat. Dat wil ik dus veranderen in xxxx-@live.nl. Dit lukt dus niet op de één of ander manier. 

Reputatie 7
Badge +10

@E-mailadres :

Dan moet je bij het KPN-ID jouw KPN emailadres gebruiken. Je hebt dat GMail adres moeten gebruiken om van de KPN bevestigingsemail te kunnen ontvangen bij aanmelding bij de KPN. En naar dat GMail adres worden ook de KPN facturen gestuurd. Het gebruik van dat Gmail adres was echter bedoeld als een tijdelijke oplossing. Verwacht wordt dat je daarna dat Gmail adres verandert in een KPN emailadres.

Wat je wel kunt doen is het laten doorsturen van email die bij de KPN binnenkomt naar dat @live.nl adres. Dat moet je in de KPN webmail regelen.

Reputatie 7
Badge +20

Je kan ook gewoon een nieuwe KPN ID aanmaken met jouw gewenste e-mailadres en daar jouw producten aan koppelen.