Beantwoord

E-mailadres Hetnet.nl kwijt na verwijdering of toch nog niet?

Twee e-mailadressen van HETNET raakte ik kwijt na abusievelijke verwijdering. In een vroeger bericht las ik dat iemand hetzelfde probleem had. Dat staat hieronder.
In mijn geval gaat het om
xxxxxxxx@hetnet.nl
xxxxxxxx@hetnet.nl

Het vorige identieke probleem van iemand anders dat werd opgelost. Die oplossing wil ik ook. Moet een reservering er worden afgehaald?

Beste antwoord door Justin_ 18 augustus 2016, 08:57
Justin_ schreef:
Hoi Mich1974, welkom op het forum! Als je een e-mailadres verwijdert, wordt er door ons systeem automatisch een reservering op gezet. Het adres is dan niet gelijk weer opnieuw aan te maken. Dat is wat Sjors bedoeld met 'limbo'.

Ik kan de reservering er voor je afhalen. Op die manier kun je het e-mailadres weer aanmaken. Reageer je op m'n privébericht? Dan maak ik dit voor je in orde.

Hoi Mich1974, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Heb je wellicht op een andere manier contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ga ervan uit dat je jouw oude e-mailadres nu weer kunt gebruiken. Als je nog vragen hebt, laat het me weten
Bekijk origineel
• Like
• Share

*Admin: e-mailadressen verwijderd ivm privacy
icon

Beste antwoord door Bart_ 10 april 2018, 09:54

Dag Noisette. Goed dat je je vraag hier stelt. Ik heb direct gekeken en het gaat goed komen. Voor het eerste adres geldt dat je dit gewoon opnieuw kunt aanmaken als een alias. Het tweede mailadres is gewoon actief. Voor alle duidelijkheid heb ik de specifiekere informatie nog even in een privébericht naar je verstuurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Noisette. Goed dat je je vraag hier stelt. Ik heb direct gekeken en het gaat goed komen. Voor het eerste adres geldt dat je dit gewoon opnieuw kunt aanmaken als een alias. Het tweede mailadres is gewoon actief. Voor alle duidelijkheid heb ik de specifiekere informatie nog even in een privébericht naar je verstuurd.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Noisette. Ik was nog even benieuwd of alles inmiddels duidelijk is. Als je nog vragen hebt hoor ik het natuurlijk graag.

Reageer