Beantwoord

E-mailadres kpnplanet.nl meeverhuizen

  • 18 June 2022
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Als ik naar een andere gemeente binnen Nederland verhuis, kan ik dan mijn kpnplanet.nl e-mailadres op mijn nieuwe adres blijven gebruiken? Of word ik dan verplicht om een e-mailadres te kiezen met kpnmail.nl aan het eind?

Ik ben van plan om het `mijn KPN-abonnement mee te verhuizen.

icon

Beste antwoord door RBxx 18 June 2022, 18:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo Anonymous

Als je jouw abonnement mee neemt bij de verhuizing geldt dat voor alle onderdelen, dus ook de mailboxen en adressen. Er is één uitzondering. Als je verhuist naar een ander netnummergebied kan je het vaste telefoonnummer (indien aanwezig) in het abonnement niet meenemen. Daarvoor krijg je dan een nieuw nummer.

Bedankt. Mijn profiel mag weer verwijderd worden. Is dat zo te regelen?

Reputatie 7

Hoi Anonymous, welkom bij ons op het forum. De e-mailadressen zijn niet gebonden aan een regio, met een verhuizing kunnen de adressen gewoon meegaan zoals Ruud al noemt.

We kunnen jouw account anonimiseren. je berichten blijven dan staan maar jouw naam en de gegevens op je profiel verdwijnen dat. Als je dat wilt kan ik dat voor je doen. Je kunt je account ook houden, mocht je in de toekomst nog een vraag voor ons hebben heb je de mogelijkheid nog.

Dan graag anonimiseren inderdaad.

Reputatie 7

Dat is bij deze gedaan! Als we toch nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.