Beantwoord

E-mailadres meenemen na overstap

  • 25 March 2019
  • 4 reacties
  • 515 keer bekeken

Ik ben over gestapt van ziggo naar kpn. Kan ik wel mijn home.nl meenemen?

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 March 2019, 14:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Coboo. Welkom bij KPN en op het KPN Forum. Ik heb helaas geen antwoord op jouw vraag. Het @home.nl e-mail adres is/was ondergebracht bij Ziggo. Vanuit KPN is het niet mogelijk om een Ziggo e-mailadres over te zetten Je kan deze vraag het beste aan Ziggo stellen.

Het is wel mogelijk om een nieuw e-mailadres aan te maken bij KPN. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Mocht je hulp nodig hebben bij het aanmaken van een nieuw e-mailadres, dan hoor ik dat graag van je!
Ik ben over gestapt van ziggo naar kpn. Kan ik wel mijn home.nl meenemen?

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Coboo ,
als je bij Ziggo opzegt ben je vrijwel meteen je e-mailaccounts kwijt bij Ziggo.
Geef aan iedereen die jouw oude e-mailadres nog heeft meteen je nieuwe e-mailadres door.
Geef in MijnZiggo bij je e-mail-account een vinkje bij 'direct doorsturen' naar je nieuwe kpn-account.
Zolang het Ziggo-adres dan nog bestaat komt de eventuele mail die daar nog binnenkomt ook meteen binnen in je kpn-account en weet je meteen wie je nog vergeten bent aan te schrijven inzake je nieuwe e-mailadres.
Zelf ben ik 1 november van Ziggo naar Telfort gegaan, maar mijn e-mail-accounts bestaan nog, maar hoelang, daar wil je niet op gokken, ik gebruik die accounts niet meer actief.
Succes.☺️
Bedankt voor jullie hulp, ik ga er mee aan de gang.
Wat ik eerst nog heb geprobeerd en dat werkte bij win 7 , inkomende mail imap.ziggo.nl en de uit gaande smtp.kpnmail.nl Maar dat werkt bij win 10 niet.
Reputatie 7
Dat werkt sowieso niet, je moet altijd de smtp server gebruiken die bij het domein van jouw emailadres hoort.
Stuur je een mail vanuit jouw @home.nl adres dan gebruik je smtp.ziggo.nl, stuur je een mail vanuit jouw @kpnmail.nl adres, dan gebruik je de smtp server van KPN.

Reageer