Beantwoord

E-mailadres omzetten naar ander email account

  • 7 May 2021
  • 9 reacties
  • 129 keer bekeken

Onder het basis e-mail accounts heb ik twee e-mail adressen staan. Nu wil ik van een van de twee e-mailadressen een appart account maken zonder dat de naam verloren gaat of de mail verloren gaat.

als ik het e-mail adres verwijder, kan ik het niet gebruiken voor een nieuw account.

Alles blijft binnen het bestaande abonnement.

 

is hier een mogelijkheid voor?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 May 2021, 20:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jeroen vdVen. Welkom op het KPN Forum. Je geeft aan dat je onder één mailbox twee alliassen hebt aangemaakt, klopt dat? Alle e-mails zijn opgeslagen in jouw mailbox. Dat betekend dat wanneer je van een alias een mailbox wilt maken jouw mailtjes blijven staan in de andere (oude) mailbox. Deze mailtjes zou je dus nog zelf moeten verplaatsen. 

Laat je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadressen achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan help ik je verder. :blush:

Beste Vikash, gedaan. Alleen waar wil je de e-mails onder? Ik mis daarvoor een specifiek vak.

Reputatie 7
Badge +21

Het e-mail adres mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. :blush:

Gebeurd. Daar staat ook in welk e-mail adres we graag om willen laten zetten in een account.

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van het e-mail adres. Als je in MijnKPN één e-mail alias verwijdert, waar je een aparte mailbox voor wilt aanmaken, kan ik de reservering daarvan verwijderen. Dat betekend dat je daar hetzelfde e-mail adres als emailbox kan aanmaken in MijnKPN. Maak je een goede backup en laat je mij weten wanneer je deze alias hebt verwijderd?

Helemaal top. Gelijk gedaan en het KPN mail adres verwijderd. Daar wil ik graag een aparte mailbox van maken.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van het e-mail adres. Als je in MijnKPN één e-mail alias verwijdert, waar je een aparte mailbox voor wilt aanmaken, kan ik de reservering daarvan verwijderen. Dat betekend dat je daar hetzelfde e-mail adres als emailbox kan aanmaken in MijnKPN. Maak je een goede backup en laat je mij weten wanneer je deze alias hebt verwijderd?

Ik heb de reservering verwijderd. Je kan het mail adres opnieuw aanmaken als een aparte mailbox. Laat je mij weten of het is gelukt?

Helemaal top. Het is gelukt! Dank.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het is gelukt. Graag gedaan!