Beantwoord

E-mailadres op factuur wijzigen lukt niet

  • 15 September 2021
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Badge


Ik heb het zelfde probleem. Al 3 keer is via de klantenservice gezegd dat het gewijzigd is een toch krijgt mijn ex nog steeds de facturen voor m'n thuis aansluiting.

In mijn kpn staat alles goed, maar op de thuis aansluiting staat nog steeds het mailadres van m'n ex.. 



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 September 2021, 13:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge

@admin, dank. Ik dacht ik open niet een nieuw topic als de vraag er al een keer staat en het dus een bekend probleem is. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Janneked, welkom! Het maakt niet uit hoor! Voor ons is het wat overzichtelijker met zo'n eigen topic :). Ik heb jouw gegevens ververst in het systeem en daar waar het verkeerde e-mailadres stond, staat nu het juiste e-mailadres. Ik ga er dan ook vanuit dat het nu eindelijk opgelost is! Hou het nog wel even in de gaten en trek vooral aan de bel als het nog niet in orde is.